Now showing items 1-12 of 12

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Kohoutek, Josef
    Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena ...
  • Automatická identifikace klíčových slov 

    Mašláňová, Marcela
    Tato práce si klade za cíl zpracovat poznatky o značkování klíčových slov v textu a využít je v praxi pro automatické generování rejstříků. Důvodem pro automatizaci tvorby rejstříků je jejich vysoká náročnost a cena. ...
  • Automatická tvorba rejstříku publikace 

    Strachota, Tomáš
    Tato práce si klade za cíl prozkoumat možnosti běžných metod automatického zpracování jazyka a vytvořit prototyp systému, který bude schopen automaticky generovat rejstříky. Systém bude vyzkoušen na testovacích datech a ...
  • Automatické navrhování klíčových slov 

    Šimara, Svatopluk
    Tato práce se zabývá automatickým návrhem klíčových slov českým dokumentům. Pro jejich návrh je využito čistě statistických metod. K analýze jsou použity diplomové a jiné závěrečné práce. Statistické metody jsou na vybraných ...
  • Extrakce klíčových slov z dokumentů 

    Matička, Jiří
    Práce se zabývá automatickou extrakcí klíčových slov z dokumentů. Jejím cílem je návrh a implementace aplikace, která bude schopná z dokumentu vyextrahovat množinu klíčových slov vyjadřující co nejpřesněji hlavní obsah ...
  • Extrakce klíčových slov z vědeckých článků 

    Kyjovský, Marek
    Hlavním cílem této práce je prozkoumat základní metody používající se k extrakci důležitých slov z článku. Poté se pokusit porozumět charakteru používaných klíčových slov z dostupné množiny testovacích anglických článků. ...
  • Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy 

    Ženatová, Eva
    Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii ...
  • Návrh marketingové komunikace 

    Ansorgeová, Tereza
    Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. ...
  • Optimalizace webových stránek pro vyhledávače 

    Prustoměrský, Milan
    Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Je zde popsáno úvodní seznámení o SEO, jehoľ metody jsou následně podrobně popsány. Získané znalosti byly poté aplikovány na dvojici existujících webových ...
  • Sémantická blízkost pro vědecké články 

    Dresto, Erik
    Hlavním cílem této práce je prozkoumat základní metody používající se k hledání sémantické blízkosti pro vědecké články. Jednotlivé metody budou podrobně vysvětleny, porovnány a ve výsledku ohodnoceny podle úspěšnosti. Na ...
  • Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat 

    Koriťák, Jan
    Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení ...
  • Systém pro provázání textů státnicových témat, studijních opor a doplňkových materiálů 

    Hradílek, Jakub
    Hlavním úkolem této práce je se seznámit s metodami vyhledávání definic odborných pojmů napříč texty. Následně navrhnout a vytvořit systém, který bude schopen propojit texty státnicových témat, studijních opor a doplňkových ...