Now showing items 1-6 of 6

  • Analýza struktury klientů České spořitelny pomocí časových řad 

    Mašková, Michaela
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou počtu klientů v České spořitelně. V teoretické části jsou definovány statistické metody, potřebné k jednotlivým výpočtům a základní pojmy v oblasti bankovnictví. Praktická část je ...
  • Aplikace fuzzy logiky pro výběr klientů 

    Procházka, Tomáš
    V rámci diplomové práce je využito moderních metod analýz a modelování. Konkrétně se práce věnuje aplikaci fuzzy logiky pro výběr klientů. Cílem práce je vytvoření vhodného systému sloužícího ke stanovení pořadí podaných ...
  • Návrh komunikační strategie nové pobočky realitní kanceláře 

    Wagner, Miroslav
    Diplomová práca rieši návrh vhodnej komunikačnej stratégie pre novú pobočku už existujúcej realitnej kancelárie. Poznatky z odbornej literatúry, ktorými sa zaoberá teoretická časť práce predstavujú nevyhnutný základ pre ...
  • Podnikatelská etika jako součást pojišťovací praxe 

    Vránová, Eva
    Hlavním cílem diplomové práce je analýza činnosti pojišťovacích zprostředkovatelů z hlediska dodržovaní zásad podnikatelské etiky v pojišťovací praxi. S využitím dotazníků budou zjištěny postoje klientů pojišťovacích ...
  • SDL model pro Source Specific Multicast 

    Záň, Stanislav
    Tato práce se zabývá problematikou síťové komunikace s použitím metody Source Specific Multicast. Zaměřuje se na problematiku, přihlašování, odhlašování a administrace klientů v multicastové skupině a protokolu IGMP, který ...
  • Srovnání bankovních kiosků s pobočkami ve Volksbance ČR 

    Doležalová, Jana
    Diplomová práce se zabývá srovnáním klasických poboček Volksbank a nových prodejních prostor umístěných v nákupních centrech tzv. Volksbank Shopů. V práci jsou srovnávána prodejní místa, jejich zaměstnanci i nabízené ...