Now showing items 1-20 of 243

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Kohoutek, Josef
    Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena ...
  • Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku 

    Němcová, Marie
    Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného ...
  • Analýza podnikatelského prostředí 

    Stískalová, Radka
    Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ...
  • Analýza podnikatelského prostředí 

    Stískalová, Radka
    Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Šlosárková, Iveta
    Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Matušková, Romana
    Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice 

    Kirchdorferová, Alena
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. ...
  • Analýza vybraného sportovního klubu 

    Doubrava, Tomáš
    Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce ...
  • Analýza výsledků podnikání a návrhy na zajištění dlouhodobé perspektivy 

    Stružková, Martina
    Diplomová práce analyzuje dosažené výsledky podnikatelského subjektu. Obsahuje fundamentální a strategickou analýzu, na základě kterých byla navrhnuta opatření vedoucí k zajištění stability a perspektivy podnikatelských aktivit.
  • Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness 

    Tesařová, Mariana
    Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business ...
  • Budování konkurenceschopnosti firmy 

    Kárová, Eva
    Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena ...
  • Budování konkurenceschopnosti firmy – rozvoj marketingových aktivit 

    Hanák, Tomáš
    Diplomová práce analyzuje vnější a vnitřní prostředi vybrané společnosti a současný stav marketingových aktivit ve vybrané společnosti. Obsahuje návrh marketingových aktivit, které povedou ke zvýšení kokurenceschopnosti ...
  • Competitive Intelligence 

    Mikuš, Ondřej
    Diplomová práce se zabývá aplikací konkurenčního zpravodajství, v dnešní době stále častěji využívané pro podporu rozhodovacího procesu. Základním předpokladem je správný sběr dat a jeho důkladná anlýza. Vyhodnocené informace ...
  • Competitive Intelligence 

    Pleško, Tomáš
    Diplomová práce „Competitive Intelligence“ pojednává o využití metod konkurenčního zpravodajství na případu konkrétní firmy. Po definování základních termínů a principů konkurenčního zpravodajství, provedeme analýzu situace ...
  • Finanční analýza jako nástroj posouzení konkurenceschopnosti stavebního podniku 

    Dvořáková, Martina
    Cílem této diplomové práce je posoudit konkurenceschopnost stavebního podniku pomocí nástrojů a metod finanční analýzy. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se zkoumané problematiky, přičemž je ...
  • Hodnocení finanční výkonnosti cestovní kanceláře prostřednictvím benchmarkingu 

    Pandulová, Petra
    Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonnosti vybrané cestovní kanceláře v letech 2012 – 2016 pomocí metody benchmarkingu a ukazatelů finanční analýzy. První část práce je zaměřena na popis základních pojmů a ...
  • Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu 

    Ištvánková, Michaela
    Tato diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonností podniku. Metoda, pomocí které bude výkonnost měřena se nazývá benchmarking. Vybraným podnikem je společnost Tente s.r.o., která bude na základě zvolené metody ...
  • Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu 

    Kouřilová, Martina
    Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení výkonnosti společnosti abc s.r.o., která působí v oblasti automotive. Vybraná společnost bude porovnána s vhodnými konkurenčními společnostmi prostřednictvím benchmarkingu. Cílem ...
  • Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu 

    Ondřejková, Lenka
    Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti podniku Tesco Franchise Stores ČR, s. r. o., prostřednictvím metody benchmarking. První část práce obsahuje teoretická východiska pro danou problematiku. V druhé části ...
  • Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku 

    Bečvarovská, Petra
    Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou vybraného podniku. V první části bude rozebrána teorie k dané problematice. Budou definovány základní pojmy, vybrané metody finanční analýzy a vzorce. V druhé částí bude provedena ...