Now showing items 1-20 of 97

  • Analýza regionu a jeho rozvojové strategie 

    Lukeš, Jakub
    V této diplomové práci se řeší problematika konkurenceschopnosti regionů. V teoretické části je vymezen kraj, jako hlavní aktér regionálního rozvoje, a možnosti financování. V praktické části je popsán a charakterizován ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Krejbich, Tomáš
    Diplomová práce řeší otázku, prostřednictvím jakých doporučení a metod by bylo nejefektivnější řídit provoz kolejí Vysokého učení technického v Brně. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Fabisová, Martina
    Předmětem diplomové práce je analýza společnosti RALU, s.r.o. Finanční analýzou a analýzami vnějšího a vnitřního prostředí firmy je zjištěna současná situace společnosti a na základě těchto výsledků jsou navržena opatření, ...
  • Application of Sustainable Development Concept as a Factor of International Competitiveness 

    Kolmosová, Lucia
    Tato diplomová práce se zaměřuje na aplikaci koncepce udržitelného rozvoje ve firmě Volkswagen Slovakia na posílení její konkurenceschopnosti. Automobilová společnost je analyzována jako hráč v odvětví udržitelné mobility ...
  • Branding společnosti ZOOT a.s. zabývající se prodejem módy on-line 

    Juhásová, Alexandra
    Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu ZOOT.cz a obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky a konkurenceschopnosti. Teoretická část je zaměřena na interpretaci jednotlivých prvků brandingové ...
  • Budování konkurenceschopnosti firmy 

    Kárová, Eva
    Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena ...
  • Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti 

    Březa, Michal
    Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení ...
  • Doprovodné služby podniku 

    Záškodová, Lenka
    Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených ...
  • Ekonomické aspekty inovace v obchodní korporaci Electro world s.r.o. 

    Němec, Daniel
    Bakalářská práce se zaměřuje na ekonomické aspekty inovace ve vybraném podniku. Specifikuje, co je to inovace a srovnává teoretické poznatky s reálnou firmou. V práci je obsažena analýza PESTLE, Porterův model pěti ...
  • Financování projektů z fondů EU 

    Vrtílková, Eva
    Bakalářská práce se zabývá regionální politikou Evropské unie, jejími strukturálními fondy a moţnostmi čerpat finanční zdroje z jednotlivých programů. Zaměřuje se především na financování lidských zdrojů a zaměstnanosti. ...
  • Finanční analýza jako nástroj posouzení konkurenceschopnosti stavebního podniku 

    Dvořáková, Martina
    Cílem této diplomové práce je posoudit konkurenceschopnost stavebního podniku pomocí nástrojů a metod finanční analýzy. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se zkoumané problematiky, přičemž je ...
  • Firemní sebehodnocení jako významný faktor formování konkurenceschopnosti u malých a středních podniků 

    Brychta, Karel
    Úspěch podnikatelských subjektě v dnešním konkurenčním prostředí je dán mj. i jejich schopností rychle identifikovat a eliminovat mezery ve vlastní výkonnosti. To úzce souvisí s nutností poznání vlastní firmy, které je ...
  • Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku 

    Keřt, Radim
    V předložené disertační práci se zabývám hodnotou pro zákazníka v rámci CRM (Customer Relationship Management) s důrazem na význam pro konkurenceschopnost podniku. Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou ...
  • Konkurenceschopnost softwaru pro řízení projektů 

    Květoň, Petr
    Bakalářská práce se zabývá porovnáním konkurenceschopnosti softwarů pro projektové řízení. Hlavním softwarem je Navigo3, který je vyvíjen a distribuován společnosti Navigo Solutions s.r.o. První část popisuje samotnou ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Požárová, Tereza
    Diplomová práce se zabývá konkurenční strategií firmy působící na trhu služeb. Práce poskytuje analýzu současného stavu a zkoumá vnější a vnitřní prostředí. Na základě zjištěných informací podává návrh na zlepšení konkurenční ...
  • Konkurenční strategie firmy, vyloučení konkurence 

    Hasanbayova, Sabina
    Diplomová práce se zaměřuje na stávající a budoucí stav konkurenční strategii vybraného podniku a návrh na zlepšení této strategii. Specifikuje záměr vedení podniku v nejbližších pěti letech a taky navrhuje efektivní metody ...
  • Konkurenční zpravodajství firmy 

    Donthová, Veronika
    Diplomová práce analyzuje stávající stav konkurenčního zpravodajství ve firmě. Obsahuje analýzu povědomí o konkurenčním zpravodajství a jeho využívání jako konkurenční výhody v poradenských společnostech v České republice. ...
  • Kvalita a konkurenceschopnost 

    Sláma, Eduard
    Bakalářská práce má seznámit čtenáře s problematikou kvality a konkurenceschopnosti a vzájemnými souvislostmi mezi nimi. Dále poté se základními druhy řízení kvality, kterými jsou filosofie TQM a normy ISO řady 9000. Konečné ...
  • Kvalita a konkurenceschopnost. 

    Urbanová, Simona
    Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou a jejím vlivem na konkurenceschopnost. V první části se zabývám systémem jakosti, který využívá především norem ISO. Dále se věnuji důležitým částem, které s jakosti souvisí. V první ...
  • Kvalita a konkurenceschopnost. 

    Adamec, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou a jejím vlivem na konkurenceshopnost. Skládá se ze dvou částí - první část této práce je zaměřena na historii a současnost řízení kvality, jak u nás ,tak ve světě a na vysvětlení ...