Now showing items 1-11 of 11

  • Algoritmy pro zjednodušování modelů 

    Schulz, Roman
    VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Cílem této práce je navrhnout a implementovat počítačový systém pro zjednodušení 3D modelů složených s trojúhelníkových sítí. Systém by měl umožňovat zjednodušit množství geometrických primitiv ...
  • Algoritmy pro zjednodušování modelů 

    Milata, Václav
    Práce se zabývá použitím OpenSceneGraphu, nástroji pro LOD a algoritmy pro zjednodušování modelů. Výsledkem je prototyp hry a aplikace pro demonstraci algoritmů.
  • Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph 

    Koukolíček, Ondřej
    Tato práce se zabývá knihovnou OpenSceneGraph (OSG) a jejími možnostmi v oblasti algoritmů level of detail (LOD). Obsahuje seznámení s problematikou snižování úrovně detailů a podrobný popis metod, které se v souvislosti ...
  • Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou 

    Panáček, Petr
    V oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a ...
  • Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL 

    Kaláb, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním rozsáhlých terénu v reálném čase pomocí WebGL. Práce se také zabývá způsoby měření a reprezentace výškových dat. V práci je také srovnáno několik frameworků pro WebGL a také ...
  • Optimalizace renderování rozsáhlého terénu 

    Luner, Radek
    Práce se zabýva optimalizací renderování rozsáhlých terénů. Vysvětluje základní metody a datové struktury určené pro optimalizace. Popisuje principy metod ROAM, Geometrical clipmaps, GPU Based Geometrical Clipmaps, ...
  • Průlet nad planetou v reálném čase 

    Pospíšil, Petr
    Tato práce se zabývá 3D zobrazením povrchu planety Země v reálném čase. Podstatná část se věnuje přípravě rozsáhlých zdrojových dat (výškové mapy a textury Země) a jejich efektivnímu načítání z harddisku přímo do paměti ...
  • Techniky "level of detail" v knihovně OpenSceneGraph 

    Hupka, Dušan
    Dnešní grafika se neobejde bez neustálé optimalizace technik a výpočtů. Je to způsobeno tím, že nároky na zobrazování scény jsou pořád vyšší. Jednou z technik, která napomáhá optimalizovat scénu jako takovou, je Level of ...
  • Virtuální interaktivní procházka krajinou 

    Halas, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a ...
  • Využití Vertex a Pixel shaderu pro 3D zobrazení travnatého porostu 

    Dokoupil, Martin
    Tato práce rozebírá problematiku tvorby trojrozměrného travnatého porostu v počítačové grafice. Popisuje vývoj zobrazení porostu v minulosti a také současný přístup k tvorbě. Obsahuje úvod do problematiky shaderů a jejich ...
  • Zobrazení závodní dráhy s úrovní detailu 

    Mohelník, Petr
    Tato práce se zabývá efektivním zobrazením závodní dráhy pomocí OpenGL. K reprezentaci terénu se používá výšková mapa. Dráha je zobrazena jako polygonální model zřetězený na křivce s využitím techniky level of detail. Je ...