Now showing items 1-15 of 15

  • Detection of People in Room Using Low-Cost Thermal Imaging Camera 

    Charvát, Michal
    S příchodem průmyslu 4.0 a chytrých domovů se zvyšují nároky na automatické a spolehlivé technologie umožňující detekci živých bytostí. Tyto technologie můžou například pomáhat starším či postiženým osobám s každodenním ...
  • DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská 

    Scholz, Lukáš
    1. URBANISTICKÉ SOUVISLOSTI Parcela se nachází na jižní straně historického jádra města Valašské Meziříčí, v místě původního hradebního pásu, který obepínal celý historický střed města. Cílem návrhu je dodržet myšlenku ...
  • Implementování současných evropských principů řešení veřejného prostoru do českých měst 

    Černý, Patrik
    Cílem této diplomové práce je definovat současný veřejný prostor města a představit jeho hlavní prvky a charakteristiky, dále zásady plánování veřejného prostoru a typy veřejných aktivit občana ve městě. Práce se zaměřuje ...
  • Kohoutovice - městská část tří center 

    Formánková, Anna
    Práce v úvodní části stručně nastiňuje historický i současný vývoj městské části Kohoutovice z hlediska historických událostí a urbanistického rozvoje. Následně se však práce zaměřuje na podrobnou analýzu tří potenciálních ...
  • Komunikace lidí a robotů 

    Boumová, Markéta
    Tato práce, která byla psána na Strojní fakultě Vysokého učení technického v Brně, Ústav automatizace a informatiky, se zabývá problémem komunikace mezi lidmi a roboty z netradičního hlediska. Snahou bylo vyhodnotit a ...
  • Krajina těžby 

    Frič, Miloslav
    Krajina těžby je vizuální hra, která čerpá/vytěžuje velkoformátovou kresbu krajiny na plátně. Práce zkoumá limity závěsného obrazu pomoci videoprojekce a videokamery. Divák není limitován jasným myšlenkovým rámcem, ale ...
  • Marketingový mix podniku 

    Pospíšil, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Tiskárna Pospíšil. Předmětem této práce je analyzovat současný stav společnosti z hlediska marketingového mixu a vytvořit si vlastní návrhy na zlepšení. ...
  • Městská knihovna, Lausanne 

    Jašek, Jiří
    Hlavním téma při navrhování knihovny v Lausanne bylo prostředí, ve kterém se knihovna nachází. Město se poměrně prudce svažuje od jezera Lac Léman a díky tomu se nabízejí zajímavé pohledy na jezero z mnoha míst ve městě. ...
  • Milíčeves – sídlo v krajině 

    Jindrák, Matěj
    Diplomová práce se věnuje venkovu a vesnici jako sídle v krajině. Pracuje s venkovem jako s celkem, který je přímo propojen s krajinou a jeho rozvoj vytváří na základě interakce s místní komunitou a na základě zásad, které ...
  • Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti 

    Novotný, Vojtěch
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. První část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti týkajících se marketingu a vybraných analýz. Druhá část sestává z ...
  • Návrh změn marketingového mixu vybraného hokejového klubu 

    Bureš, Michal
    Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání marketingového mixu vybraného hokejového klubu. Teoretického uvedení poznatků z oblasti marketingu v první části práce je dále využito k analyzování současných ...
  • Sochařský objekt v kulturní krajině -reflexe nejen veřejného prostoru 

    Kačírková, Pavla
    Disertační práce si klade za cíl porozumět rurálnímu prostředí, na konkrétním případu vesnice Šarovy, v celé jeho jedinečnosti a celistvosti intravilánu i extravilánu. Poukazuje na palčivé problémy současné krajiny jako ...
  • Společnost 

    Hanáčková, Zuzana
  • Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem 

    Juránek, Marek
    Terminál se stává dopravním srdcem celého Dvora Králové nad Labem. napojení vlakové a autobusové dopravy vychází ze tvaru "dvora" - tedy volného prostoru, který je obklopený budovami. zde se pak odehrává děj dopravy, ...
  • Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka. 

    Hartman, Martin
    Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem ...