Now showing items 1-15 of 19

  • Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime 

    Janáčková, Lenka
    Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také ...
  • Annahof 

    Matoušek, Jaroslav
    Anenský dvůr býval zemědělský statek uprostřed polí pouze několik desítek metrů od hranic s Rakouskem. Fungoval ještě v době padesátých let před vznikem železné opony. Zemědělská činnost pomalu utichla, lidé zmizeli. Příroda ...
  • Domov jako místo rituálů / Nevstupovat prosím! / Zóna domova 

    Kubátová, Veronika
    Tématikou panelových domů a sídlišť jsem se zabývala ještě donedávna. Zajímala mě především jejich estetika. Řád, mřížka a jistá pravidelnost a opakovatelnost. Zároveň mě, ale vždy zajímaly i jeho sociální konotace a to ...
  • Emocionální kartografie 

    Rygálová, Monika
    Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat ...
  • Fenomén města a místa 

    Trojanová, Kristýna
    Co je to vzpomínka? Co je to minulost? Vzpomínka se neodehrává v režimu terénu, řezu nebo půdorysu - vše se odehrává v rovině pohledu. Odmítám “nekonečnou” plochu výkresu a tyranii měřítka a začínám navrhovat od detailů, ...
  • Marketingová komunikace společnosti 

    Šivelová, Terezie
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změn v marketingové komunikaci společnosti Vinum Moravicum, a.s. V první části jsou rozebrána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené ...
  • Marketingová strategie nové produktové řady 

    Machala, Martin
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na ...
  • Marketingový mix maloobchodu 

    Hon, Marek
    Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, ...
  • Marketingový mix rodinného bistra 

    Černochová, Michaela
    Bakalářská práce se věnuje vypracování marketingového mixu pro založení nového rodinného bistra. V první části jsou popsána teoretická východiska, která souvisí především obecně s marketingem a marketingovým mixem. V další ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Šumbera, Petr
    Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a ...
  • Marketingový plán podniku 

    Baiglová, Jana
    Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu aktuálního stavu firmy, zjištění nedostatků a návrh nového řešení a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní ...
  • Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards 

    Vintrová, Zuzana
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči ...
  • Návrh marketingového plánu v podniku 

    Dlabal, Tomáš
    Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu současného stavu firmy, zjištění jejích nedostatků a návrh nového řešení. První část je teoretická, zabývající se základními pojmy ...
  • Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů 

    Adámková, Pavla
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného ...
  • Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem 

    Jančar, Jaroslav
    Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. ...