Now showing items 1-20 of 43

  • Analýza marketingové strategie vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení 

    Straňanek, Juraj
    Zostavenie správnej marketingovej stratégie je veľmi dôležité pre každú spoločnosť, ktorá vyvíja svoje podnikateľské aktivity za účelom kumulovania zisku. Dôkladne premyslená marketingová stratégia je prvým krokom k ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně) 

    Musil, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s ...
  • Hodnocení ekonomické efektivnosti investičního projektu 

    Šilarová, Gabriela
    Diplomová práce se zabývá investičním projektem, jehož předmětem je výstavba nové výrobní haly a nákup nových výrobních technologií. Práce se zaměřuje na charakteristiku jednotlivých částí studie proveditelnosti a detailní ...
  • Internetový obchod 

    Žák, David
    Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Benešová, Eliška
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Broklová, Jaroslava
    Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Matušková, Romana
    Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První ...
  • Marketingová strategie 

    Machová, Martina
    Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu cukrářské dílny Tak to upeč, kterým jsou kurzy pečení. Podkladem pro vytvoření vhodné marketingové strategie jsou teoretické poznatky ...
  • Marketingová strategie podniku 

    Ekrt, Nicole
    Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové strategie podniku na nově zavedenou službu - pronájem rekreačního areálu s 8 chatkami. V první části diplomové práce jsou vybrány teoretické poznatky, které se následně ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Horňáková, Martina
    Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Jendrulková, Tereza
    Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu tanečního klubu Olymp Olomouc, kterým jsou kurzy pro seniory. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Jančová, Kateřina
    Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických ...
  • Marketingová strategie vznikající florbalové akademie 

    Fiala, Marek
    Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených ...
  • Marketingové procesy ve stavebnictví 

    Dohnálek, Petr
    Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení ...
  • Marketingové procesy ve stavebnictví 

    Lipovská, Zuzana
    Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis marketingových nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení a optimalizace marketingového mixu se zdůrazněním marketingového ...
  • Marketingové procesy ve stavebnictví 

    Kaláb, Jiří
    Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, ...
  • Marketingový plán pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. 

    Bedáňová, Nikola
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu se zaměřením na komunikaci pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité ...
  • Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti 

    Horsák, David
    Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a ...
  • Návrh komunikačního plánu 

    Kahounová, Barbora
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. ...
  • Návrh marketingové strategie 

    Rozsypal, Jakub
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na ...