Now showing items 1-20 of 739

  • Analýza a inovace programů pohybových aktivit pro děti v zařízeních VUT v Brně 

    Buriánková, Markéta
    Cílem bakalářské práce je analýza a inovace volnočasových aktivit pro děti ve věku 6-15 led pod Centrem Sportovních Aktivit Vysokého učení Technického v Brně (CESA VUT). Jedná se o Sportovní příměstské tábory, Sportovní ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Resler, Tadeáš
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ...
  • Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín 

    Adamík, Karel
    Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou ...
  • Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy 

    Komárek, Petr
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného ...
  • Analýza cyklistického závodu Velká cena města Kuřimi 

    Pospíšil, Jan
    Bakalářská práce je zaměřena na organizaci cyklistického závodu Velká cena města Kuřimi. První část se věnuje teoretickým podkladům pro tvorbu analýz a vysvětlením důležitých pojmů v horské cyklistice. Druhá část práce je ...
  • Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení 

    Herodek, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán ...
  • Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime 

    Janáčková, Lenka
    Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také ...
  • Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku 

    Němcová, Marie
    Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Šárková, Lenka
    Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Rytina, Daniel
    Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Šromová, Kateřina
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Benedělová, Martina
    Cílem této bakalářské práce je zvýšit spokojenost zákazníků společnosti Cement Hranice, a.s. na trhu cementářských výrobků, zejména se sortimentem suchých omítkových a maltovinných směsí a navrhnout zavedení nového výrobku ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně) 

    Musil, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení 

    Pilková, Kateřina
    Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. ...
  • Analýza sportovní organizace a návrhy na zlepšení 

    Dvořák, Martin
    Bakalářská práce se věnuje analýze sportovní organizace Regionální sportovní středisko mládeže Brno, které je zaměřené na přípravu začínajících brokových střelců olympijských disciplín trap a skeet. V práci je provedena ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Trtílková, Michaela
    Předmětem diplomové práce je komplexní analýza firmy AKP spol. s r. o. Analýzou externího a interního okolí spolu se základní analýzou finančních ukazatelů je zjištěna současná situace společnosti. Na základě provedených ...
  • Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod 

    Lucký, Jakub
    Cílem bakalářské práce je analýza Wine wellness centra v Hustopečích. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodní části jsou popsána teoretická východiska, následuje analýza vybraného subjektu pomocí PESTLE analýzy, ...
  • Analýza vybraného sportovního klubu 

    Doubrava, Tomáš
    Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce ...
  • Dialogové rozhraní pro e-commerce 

    Crlík, Jan
    Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů ...
  • Ekonomika FC Vysočina Jihlava, a.s. 

    Jaroš, Luboš
    Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Primární úlohou této práce bylo vytvoření teoretického popisu ...