Now showing items 1-5 of 5

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Uhrová, Pavlína
    Tato diplomová práce je zaměřena na prosazení firmy Vinařství Josef Uher prostřednictvím internetového trhu. Jedná se především o navržení vhodných způsobů prodeje produktů analyzované firmy pomocí internetu a také několika ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Koutná, Kateřina
    Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena ...
  • Návrh marketingové strategie pro elektronický obchod 

    Ciklová, Petra
    Tato diplomové práce je zaměřena na výběr odpovídající marketingové strategie pro elektronický obchod Nejenchlebem.cz. Základem je provedení analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy a na základě těchto provedených analýz ...
  • Tvorba strategie elektronického obchodování 

    Charvát, Jan
    Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která ...
  • Uplatnění marketingu v sektoru služeb 

    Zeman, Milan
    Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření ...