Now showing items 1-20 of 31

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Fojtíková, Kristina
    Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Tomalová, Petra
    Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. ...
  • Marketingová komunikace 

    Mirošová, Leona
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Národního divadla v Brně. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření ...
  • Marketingová strategie soukromé oční ordinace 

    Roman, Aleš
    Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti ...
  • Marketingový mix podniku 

    Dobešová, Natálie
    Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem kavárny Čejka café. Skládá se ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného ...
  • Marketingový mix Restaurace Na chalupě 

    Kubíková, Martina
    Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingu a především marketingového mixu. Tedy na známé definice marketingu, marketingová prostředí a rozbor marketingového mixu, kde jsou zmapovány všechny jeho části (Produkt, ...
  • Marketingový mix služeb 

    Veličková, Daniela
    Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Klusák, Tomáš
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následně návrh marketingového mixu společnosti, která se zabývá ubytovacími, stravovacími a pohostinskými službami. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z oblasti ...
  • Marketingový plán pro společnost AIKON, s.r.o. 

    Štumpa, Zdeněk
    Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost AIKON, s.r.o. Analytická část práce se opírá o teoretické poznatky a zobrazuje stav současného marketingového plánu společnosti. Na základě ...
  • Marketingový plán v oblasti služeb 

    Sládková, Iva
    Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby ...
  • Marketingový plán ve službách 

    Daněk, Ondřej
    Práce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie ...
  • Návrh doplnění a změn marketingové komunikace konkrétní společnosti 

    Turčanová, Pavlína
    Předmětem této bakalářské práce je zlepšení marketingové komunikace kavárny Euphoria. V první, teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které tvoří výchozí bod celé práce. V další ...
  • Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o. 

    Bezegová, Edita
    Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...
  • Návrh komunikačního mixu podniku 

    Procházková, Nikola
    Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikačního mixu společnosti Annapurna s.r.o. na základě provedených analýz. Tato společnost působí v oblasti distribuce reklamních tiskovin a jiných reklamních předmětů. Práce ...
  • Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře 

    Volf, Pavel
    Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
  • Návrh marketingové strategie 

    Vančurová, Denisa
    Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je ...
  • Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti 

    Luňáčková, Michaela
    Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě ...
  • Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti 

    Horníčková, Adéla
    Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnována obecným poznatkům z oblasti marketingu, které jsou východiskem pro další části práce. Na základě provedené ...
  • Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub 

    Hojačová, Blanka
    Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky ...
  • Návrh na změny marketingové strategie pro podnik působící v HoReKa sektoru 

    Opravilová, Veronika
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu na změnu marketingové strategie ve vybraném podniku Restaurace U Červeného volka. V teoretické části jsou vymezeny pojmy především z oblasti marketingu. V oblasti analytické ...