Now showing items 1-7 of 7

  • Marketingová komunikace 

    Šmahelová, Nina
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného ...
  • Marketingová strategie nově vzniklé společnosti 

    Slámová, Pavla
    Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Hořelková, Daniela
    Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie produktu, kterým je sádrová samonivelační stěrka společnosti Sika CZ, s.r.o. Na základě teoretických poznatků analyzuje zvolenou strategii a dosavadní ...
  • Marketingový průzkum 

    Solčanský, Marek
    Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovým prieskumom odvetvia solárnej energetiky, kde hlavným ciežom je oslovenie potenciálnych zákazníkov a zistenie ich potrieb, názorov a existujúcich prekážok investovania do odvetvia. ...
  • Marketingový průzkum v systému IMS 

    Karas, Filip
    Diplomová práce pojednává o návrhu aplikace pro marketingový průzkum za pomoci vývojového prostředí od firmy Ericsson s využití služeb IMS a SIP. Práce rozebírá možnosti použitého programovacího jazyka Java, PHP, databázového ...
  • Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím 

    Bonomová, Nella
    Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z ...
  • Spokojenost zákazníků 

    Vlach, Daniel
    Diplomová práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku. Teoretická část nabízí objasnění důležitých pojmů, které budou důležité pro orientování se v následující analytické části této diplomové práce. ...