Now showing items 1-7 of 7

  • Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně 

    Křenek, Lukáš
    Záměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Uherková, Marie
    Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na ...
  • Marketing internetového obchodu 

    Popolanský, Jiří
    V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v ...
  • Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit 

    Šišák, Ivan
    Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, ...
  • Návrh marketingové kampaně podniku 

    Jurigová, Karolína
    Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na ...
  • Návrh marketingového plánu 

    Rosická, Markéta
    Tato bakalářská práce popisuje současný stav marketingového plánu společnosti Shine&Shine a vizi nového plánu k rozšíření řady svých produktů a expanzi značky do zahraničí. První část je zaměřena na teoretické hledisko ...
  • Tvorba marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele 

    Tsap, Yuliya
    Tato diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a tvorbou marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele. V teoretické části jsou rozebrány principy marketingové kampaně, interkulturního marketingu a kulturních ...