Now showing items 1-4 of 4

  • Analýza obsahu sociálních sítí týkající se českých mobilních operátorů 

    Pavlů, Jan
    Tato práce se zabývá analýzou postojů u příspěvků ze sociálních sítí týkajících se českých mobilních operátorů. Kromě analýzy postojů se zaměřuje na vizualizací stažených a analyzovaných dat. Analýza postojů je provedena ...
  • Marketingová strategie společnosti Telefónica O2 

    Bilavčík, Martin
    Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků ...
  • Postavení a úloha call center 

    Blažej, Michal
    Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové ...
  • SW nástroj pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby 

    Pelikán, Martin
    Tématem této bakalářské práce je hledání a řešení problémů spojených s tvorbou aplikace pro vyhodnocování poplatků za telekomunikační služby a její realizace. Dále jsou diskutovány také použitelné technologie, návrh webového ...