Now showing items 1-19 of 54

  • 3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby 

    Petrjanoš, Jakub
    Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální ...
  • Alternativní návrh koncertního sálu v Brně - Janáčkovo kulturní centrum 

    Fikejs, Oldřich
    Filharmonie Brno sklízí úspěchy po celém světě od Londýna po Tokio, ale ve svém domovském městě má k dispozici pouze malý sál s nevyhovující akustikou pro plnohodnotné symfonické koncerty. Snahy o vystavění důstojného ...
  • Analýza hudebních multiefektů 

    Masár, Igor
    Tato práce se zabývá kytarovými efekty a kytarovým zvukem celkově. Jsou zde popsány nejpoužívanější kytarové efekty a nasimulovány jejich výstupní průběhy. Dále jsou zde porovnány analogové a digitální efekty, vysvětlen ...
  • Aplikace pro měření směrových charakteristik akustických hudebních nástrojů 

    Ustohalová, Iveta
    Tato práce se zabývá směrovými charakteristikami akustických hudebních nástrojů a jejich měřením. V práci je popsáno sestavení měřící aparatury včetně mikrofonního pole a realizace následného měření. Dále je popsáno ...
  • Aplikace pro online sazbu notového zápisu 

    Mackovič, Jakub
    V tejto práci je predstavená aplikácia pre online zápis hudby s použitím SVG vektorovej grafiky v prostredí webových prehliadačov. Pozrieme sa na relevantné postupy pri notovom zápise a na históriu sadzby hudobného zápisu. ...
  • Audio Streaming for Android Devices Using UPnP 

    Lehocký, Gabriel
    Velké množství lidí v současnosti používá své chytré telefony jako mobilní hudební přehrávač, kde si ukládá svou oblíbenou hudbu. Chceme-li při poslechu zvýšit hudební zážitek, tak toho můžeme docílit tím, že použijeme ...
  • Automatické tagování hudebních děl pomocí metod strojového učení 

    Semela, René
    Systémy pro automatické tagování hudebních děl jsou jednou z mnoha výzev pro obor strojového učení, a to zejména z hlediska komplexnosti celé této problematiky. Praktické uplatnění mohou tyto systémy nalézat zejména v ...
  • AutoRapper - Automatic Alignment of Speech with a Rhythm 

    Poliak, Sebastián
    Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace, která automaticky převádí vstupní řeč na rap. Tento proces je založen na zarovnání řeči s rytmem, které je dosaženo pomocí rozpoznávání fonémù, slabikování a časové ...
  • "Divadlo hudby" - koncertní sál pro město Brno 

    Krausková, Veronika
    Predmetom diplomovej práce je návrh konceptu architektonickej štúdie koncertnej sály - divadla hudby. Hlavnou funkčnou náplňou navrhnutej stavby je koncertná sála s kapacitou 542 návštevníkov. Sála umožňuje účinkovanie až ...
  • Domácí multimediální centrum 

    Sulaiman, David
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací multimediálního centra pro GNU/Linux. Práce začíná teoretickým úvodem, ve kterém je uveden přehled již existujících aplikací, operačních systémů, programovacích jazyků a současného ...
  • Editor ID3 tagů s využitím metod zpracování obrazu 

    Sedlák, Marek
    Tato práce se zabývá spojením úpravy tagů v hudebních souborech a využití metod rozpoznávaní obrazu pro snazší práci s obaly alb. V úvodu je popsána distribuce hudby, různé podoby uchovávání a přehrávaní hudby. Je zde ...
  • Elektrické housle 

    Domorád, Petr
    Bakalářská práce se zabývá návrhem nového designu elektrických houslí. Cílem práce je, odpoutat se od zažitých a tradičních tvarů barokních akustických houslí, které se v designu elektrických houslí často objevují. Elektrické ...
  • EX NIHILO NIHIL FIT ( z ničeho nic nevzniká) 

    Hort, Leoš
    Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou dekonstrukce a fraktalizace tištěné hudební informace. Cílem práce je nalezení nových uměleckých východisek kombinováním faktických prvků objevujících se ve zpracovávání ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Hejl, Zdeněk
    Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Milet, Tomáš
    Diplomová práce se zabývá tvorbou intra s omezenou velikostí. Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace. Hlavní část práce popisuje metody pro generování a animaci grafického obsahu. Zabývá se tvorbou ...
  • Historie zvukových nosičů a přenos zvuku 

    Šimarová, Lucie
    Cílem této bakalářské práce je popsat vývoj zvukových nosičů. Tato bakalářská práce poskytuje náhled do historie a současnosti zvukových nosičů. Nejprve seznamuje čtenáře s teorií přenosu zvuku. Tato část je zaměřena na ...
  • Hoře 

    Měchura, Mojmír
    Multimediální instalace kombinující fotografii, hudbu a ruchy, znázorňující příběh vraha a oběti, od jejich seznámení až po smrt v pěti stěžejních bodech.
  • Hra 128kB s použitím OpenGL 

    Kačur, Vladimír
    Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ...
  • Hudba jako veřejný prostor – Nový koncept brněnské Filharmonie 

    Macurová, Lenka
    Zadáním diplomové práce bylo navrhnout koncertní sál pro Filharmonii Brno. Před deseti lety proběhla na toto téma architektonická soutěž na pozemku mezi ulicemi Veselá a Besední. Vítězný projekt se zjednodušil a rozdělil ...