Now showing items 1-9 of 9

  • 10 portový GSM reléový spínač s GUI 

    Bartulec, Tomasz
    Návrh hardware i software pro GSM spínač s deseti spínanými výstupy a ovládáním přes SMS. Popis použitého GSM modulu a jeho vlastností, možnosti a požadavků, návrh a popis pomocných obvodů pro převedení výstupu z modulu ...
  • Emulátor koncových prvků inteligentní domácnosti 

    Brychtová, Hana
    Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace s grafickým rozhraním emulující činnost koncových zařízení systému inteligentní domácnosti. Tato zařízení slouží k měření veličin a ovládání spínačů. Aplikace je řešena ...
  • GUI pro deskovou hru Ghost Stories 

    Sládek, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací počítačové verze kooperativní deskové hry Ghost Stories, která umožňuje lokální i síťovou hru. Text práce se postupně zabývá vybranou hrou, jejími pravidly, návrhem ...
  • Java EE Organizér - modul úkoly 

    Černý, Petr
    Tato práce se zabývá problematikou aplikací pro orgranizaci času a kontaktů. Obsahuje analýzu stávajících řešení, používaných architektur a stručnou charakteristiku konkrétních aplikací. Práce se také zabývá tvorbou ...
  • Multiplayer karetní hry žolíky 

    Marek, Lukáš
    Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry žolíky. Hra je navržena jako klient-server aplikace. Uživatelé se připojí na server a mají možnost přidat se k již vytvořené hře nebo si založit vlastní hru. ...
  • Server pro inteligentní domácnost 

    Blaho, Matúš
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace serveru pro systém inteligentní domácnosti, která slouží na komunikaci se vstupním bodem  domácnosti. Návrh a implementace se soustředí zejména na optimalizaci výkonu. ...
  • Síťová aplikace hry kanasta 

    Němeček, Patrik
    Tato práce popisuje analýzu, návrh, implementaci a testování síťové aplikace hry Kanasta. Jde o karetní hru pro 2 až 4 hráče, kde hráči spolu hrají po síti. V této práci je popsán a použit model klient/server, síťové ...
  • Síťová aplikace pro karetní hru Magic: The Gathering 

    Stonavský, Jakub
    V této práci je popsán návrh a implementace on-line hry dle sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Jedná se o aplikaci typu klient-server implementovánu v jazyce C++ s použitím Qt frameworku. Také jsou v této práci ...
  • Titulkovací nástroj pro běžící přednášku 

    Pokorný, Filip
    Tato práce se zabývá řešením problému Poradenského centra Alfons, který se týká jím poskytované služby, a to simultánního přepisu pro sluchově hendikepované studenty. Na základě pravidelné docházky do centra jsem provedl ...