Now showing items 1-17 of 17

  • Komunikační mix firmy Danza Brno o.s. 

    Jančová, Kateřina
    Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního ...
  • Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. 

    Záhradník, Šimon
    Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto ...
  • Komunikační mix vybraného produktu 

    Kelarová, Michaela
    Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou ...
  • Komunikační mix začínající firmy 

    Tran, Thi Thanh Nga
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a ...
  • Návrh komunikační strategie podniku 

    Josková, Michaela
    Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav komunikace se zákazníky podniku a navrhnout jeho komunikační kampaň pro další roky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Koutná, Kateřina
    Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena ...
  • Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář 

    Netolická, Petra
    Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. ...
  • Návrh komunikačního mixu vybraného podniku 

    Reichlová, Natálie
    Bakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti Radegast, která se zabývá výrobou a prodejem piva. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, ...
  • Návrh marketingové strategie firmy 

    Hubrová, Kateřina
    Tématem diplomové práce je "Návrh marketingové strategie firmy". Práce se zabývá marketingovou komunikací, kde analyzuje stávající situaci firmy a podává doporučení, kterým by se mohla společnost řídit.
  • Návrh marketingových aktivit společnosti 

    Wolfschützová, Irena
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu ...
  • Návrh na zlepšení marketingového mixu 

    Krátká, Martina
    Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická ...
  • Návrh na zlepšení propagace firmy 

    Kopřivová, Gabriela
    Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje ...
  • Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí 

    Tomčíková, Michaela
    Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. ...
  • Návrh propagace začínající grafické firmy 

    Richterová, Lenka
    Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé ...
  • Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti 

    Skryjová, Kateřina
    Tato diplomová práce je zpracována pro společnost ReproGenesis, a.s., která se zabývá problematikou léčby neplodnosti. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Na základě poznatků ...
  • Návrhy na zlepšení propagace firmy 

    Fendrychová, Lucie
    Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení ...
  • Využití Business Intelligence pro hledání závislostí v dotazníkových šetřeních 

    Janata, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro analýzu dotazníků. V první části jsou uvedeny teoretické základy z přímého marketingu a Business Intelligence. Další kapitola je zaměřena na dostupné nástroje pro ...