Now showing items 1-16 of 74

  • Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime 

    Janáčková, Lenka
    Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také ...
  • Annahof 

    Matoušek, Jaroslav
    Anenský dvůr býval zemědělský statek uprostřed polí pouze několik desítek metrů od hranic s Rakouskem. Fungoval ještě v době padesátých let před vznikem železné opony. Zemědělská činnost pomalu utichla, lidé zmizeli. Příroda ...
  • Architektura domova 

    Očadlíková, Veronika
    Diplomová práca vychádza zo sledovania, ako si človek predstavuje, vytvára prostredie, ako si ho dotvára alebo ako je prostredie človeka tvorené. Ak sa spýtame samy seba, čo pre nás domov znamená, vedeli by sme mu dávať ...
  • Domov jako místo rituálů / Nevstupovat prosím! / Zóna domova 

    Kubátová, Veronika
    Tématikou panelových domů a sídlišť jsem se zabývala ještě donedávna. Zajímala mě především jejich estetika. Řád, mřížka a jistá pravidelnost a opakovatelnost. Zároveň mě, ale vždy zajímaly i jeho sociální konotace a to ...
  • Emocionální kartografie 

    Rygálová, Monika
    Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat ...
  • Fenomén města a místa 

    Trojanová, Kristýna
    Co je to vzpomínka? Co je to minulost? Vzpomínka se neodehrává v režimu terénu, řezu nebo půdorysu - vše se odehrává v rovině pohledu. Odmítám “nekonečnou” plochu výkresu a tyranii měřítka a začínám navrhovat od detailů, ...
  • Marketingová komunikace společnosti 

    Šivelová, Terezie
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změn v marketingové komunikaci společnosti Vinum Moravicum, a.s. V první části jsou rozebrána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené ...
  • Marketingová strategie nové produktové řady 

    Machala, Martin
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na ...
  • Marketingové aktivity Dalešického cukrářství 

    Vidlák, Vojtěch
    Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti ...
  • Marketingový mix cestovní agentury 

    Poništová, Natália
    Bakalárka práca sa zameriava na analýzu súčasného marketingového mixu cestovnej agentúry Invia a na následné návrhy na jeho zlepšenie. Teoretická časť je zameraná na pojmy ako marketing, marketingový mix a cestovná agentúra, ...
  • Marketingový mix cestovní kanceláře Fischer, a.s. 

    Burdová, Lucie
    Bakalářská práce se orientuje především na rozbor marketingového mixu cestovní kanceláře Fischer, a.s., která se zabývá prodejem zájezdů včetně širokého spektra doprovodných exkluzivních služeb. Tato práce je zaměřena na ...
  • Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service 

    Pernica, Ivo
    Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání ...
  • Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín 

    Šturma, Pavel
    Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ...
  • Marketingový mix maloobchodu 

    Hon, Marek
    Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, ...
  • Marketingový mix podniku 

    Koblerová, Eliška
    Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. ...
  • Marketingový mix podniku 

    Tefferová, Iva
    Tématem této bakalářské práce je ,,Marketingový mix společnosti SKITECH, s. r. o.“ Práce se zabývá vypracováním marketingového mixu a navrţením lyţařských produktů skiareálu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu ...