Now showing items 1-13 of 13

  • 3D šachy s využitím Leap Motion 

    Smejkal, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá pohybovým ovladačem Leap Motion. Výstupem práce je šachová 3D hra, která nabízí ovládání pomocí tohoto zařízení. Teoretická část popisuje historii podobných vstupních zařízení, Leap Motion ...
  • Adaptivní generování příběhu v RPG 

    Vymazal, Jiří
    Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci ...
  • Analýza postojů k počítačovým hrám 

    Balajka, Pavel
    Práce se zabývá analýzou postojů vyjadřovaných v příspěvcích uživatelů na sociálních sítích. Popisuje obecný systém, který byl pro uvedené účely vytvořen a specializován na oblast strategických počítačových her. Hlavní ...
  • Částicové systémy 

    Synáček, Jan
    Obsahem této práce je návrh a implementace rozšíření částicového systému article SystemsAPI. Rozšíření poskytuje prostředek, kterým lze rozdělit 3D model definovanýpomocí okrajové reprezentace na části pomocí rovin a ...
  • Jazyky a překladače v počítačových hrách 

    Hranáč, Jan
    Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni ...
  • Knihovna pro simulaci dynamiky tuhých těles 

    Moravčík, Libor
    Práca predkladá základnú teóriu simulovania dynamiky tuhých telies v počítačových hrách. Praktickým výsledkom práce je knižnica, ktorá názorne implementuje preberané princípy.     Tuhé telesá sú zjednodušené na konvexné ...
  • Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání 

    Věčorek, David
    E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí ...
  • Multiagentní podpora pro vytváření strategických her 

    Knapek, Petr
    Tato práce je věnována návrhu systému schopného tvorby obecných, autonomních ovládacích prvků strategických her založených na agentních systémech s podporou sociálních schopností, inteligentního rozhodování a učení. Budou ...
  • Narativní postupy v počítačových hrách 

    Musilová, Monika
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narativu v počítačových hrách. V úvodu se věnuje vymezení obecných herních specifik, jako herní pravidla a herní žánry. Blíže se potom soustředí na lineární a interaktivní formu ...
  • Počítačové hry a lidský mozek 

    Hanuš, Marek
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou počítačových her a jejich vlivu na lidský mozek. Cílem první kapitoly je popsat základní vlastnostmi lidského mozku a jeho schopnosti, které developeři počítačových her využívají ...
  • Skriptovatelný bojový systém pro tahovou počítačovou hru 

    Kanich, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením soubojového systému a umělé inteligence pro něj. Cílem tohoto projektu je dát nepříliš zkušeným programátorů možnost navrhnout i implementovat vlastní umělou inteligenci. Jako ...
  • Strategie herních systémů 

    Švestka, Marek
    Obsahem této práce je reprezentace chování umělé inteligence v počítačových hrách. Cílem bylo najít vhodné metody k její interpretaci. Tato problematika byla vyřešena implementací " map", což jsou n-rozměrné matice nesoucí ...
  • Využití hlasového výstupu k odstranění bariér při práci nevidomých s počítači 

    Rybák, Petr
    Práce ukazuje možnosti vývoje bezbariérových počítačových aplikací. Konkrétně se práce zabývá návrhem počítačové obdoby klasické hry Scrabble pro nevidomé a slabozraké. Výsledkem práce je postup pro vytvoření počítačového ...