Now showing items 1-6 of 6

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Navrátilová, Petra
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků společnosti LCS INTERNATIONAL, a.s. s informačními systémy Helios 

    Vlček, Petr
    Cílem mé diplomové práce je zjištění spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými informačními systémy HELIOS ve společnosti LCS International,a.s., která se zabývá vývojem a prodejem těchto informačních systémů. ...
  • Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků 

    Holcová, Eva
    Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, ...
  • Marketingový výzkum 

    Skopalová, Michaela
    Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která ...
  • Návrh komunikačního plánu 

    Kalábová, Martina
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí ...
  • Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka firmy Aromatica cz 

    Michálková, Renata
    Ve své diplomové práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, která je důležitým faktorem úspěchu firmy. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu a pokud není dostatečně spokojen, odchází ke konkurenci. Proto ...