Now showing items 1-11 of 11

  • 3D skener se strukturovaným osvětlením 

    Hadzima, Jaroslav
    3D skener je zariadenie, ktoré je schopné analýzou najčastejšie obrazových dát vytvoriť model skenovaného objektu. Rozdelenie 3D skenerov sa delí na kontaktné a bezkontaktné. Táto práca je zameraná na problematiku 3D ...
  • Design přenosného dataprojektoru 

    Semrád, David
    Hlavním cílem této bakalářské práce je uplatnění myšlenek a nápadů k dosažení inovace a modernizace v oblasti designu přenosných dataprojektorů. Dálším cílem je ukázat na tomto zadání vlastní tvůrčí aktivitu a schopnost ...
  • Deskové hry na interaktivním stole 

    Svoboda, Petr
    Tato práce se zaměřuje na využití principů hmatatelného uživatelského rozhraní (tangible user interface) a prostorové rozšířené reality (spatial augmented reality) ke hraní deskových her. Za tímto účelem vznikl systém ...
  • Konstrukční řešení mechanismu přepínání turistické clony projektoru světlometu automobilu 

    Škývara, Tomáš
    Cílem této práce bylo navrhnout mechanismus turistické clony, který by mohl nahradit současný mechanismus na projektoru společnosti Visteon-Autopal. Práce byla zaměřena na rešerši současně používaných řešení a především ...
  • Návrh mobilního projekčního zařízení podporující prostředí virtuální reality 

    Šooš, Marek
    Predložená práca sa zaoberá analýzou stavu a vývoja virtuálnej a rozšírenej reality. V práci podrobne opisujem výhody a nevýhody jednotlivých technológií, históriu, súčasný stav ako aj tendencie vývoja týchto technológií. ...
  • Návrh vhodné technologie digitálního světelného zdroje s vysokým rozlišením s důrazem na využití v automobilovém průmyslu 

    Machač, Petr
    Digitální světelné zdroje s vysokým rozlišením představují nový způsob komunikace automobilu s ostatními účastníky silničního provozu. Inteligentním přepínáním dálkových světel či projekcí různých výstražných nebo informačních ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Vizina, Petr
    Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor ...
  • Vizualizace obličejové mimiky pro robotickou hlavu 

    Pospíchal, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá využitím zpětné projekce pro vizualizací mimiky sociobota. Je navržena a implementována kalibrace obrazu k zamezení deformace a změny jasu promítaného obrazu způsobenou zakřivením projekční plochy. ...
  • Zpracování dat z termokamery 

    Malík, Dalibor
    Diplomová práce se zabývá měřením termokamerou s minimalizací chyb během měření. Vysvětluje základní pojmy v oblasti termografie a je popsána realizace zpracování dat z termokamery se zpětnou projekcí graficky upraveného ...
  • Zubní 3D skener 

    Kotek, Lukáš
    Náplní této diplomové práce je prostudování aktuálních principu 3D skenování, anatomie lidského chrupu a využití 3D skenování v oblasti stomatologie a jiných oblastní ve zdravotnictví. Další část této práce je věnována ...