Now showing items 1-20 of 242

  • The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness 

    Dvořáčková, Kristýna
    Diplomová práce se zabývá současnou komunikační strategií Lipky, školského zařízení pro environmentální vzdělávání, a možnostech zlepšení této strategie zvláště s ohledem na oblast zahradního vzdělávání. Teoretická část ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Šimo, Martin
    Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. ...
  • Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení 

    Herodek, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán ...
  • Analýza marketingového projektu podniku 

    Runštuk, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce ...
  • Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime 

    Janáčková, Lenka
    Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také ...
  • Analýza reklamy v oblasti mobilních technologií 

    Šutera, Ondřej
    Tato bakalářská práce pojednává o rozboru jazyka reklamy na daných příkladech současné reklamy. Rozebírá a analyzuje reklamu jako takovou, její historii a klasifikaci. Praktická část rozebírá aktuální příklady reklamy. ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Zajková, Dagmar
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku ...
  • Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti 

    Henčl, Luděk
    Cílem této diplomové práce je na základě teoretických informací navrhnout nejvhodnější možnou variantu internetového obchodu společnosti a způsoby, jak jej nejlépe propagovat. Součástí práce je podrobná analýza všech ...
  • Ape Boards 

    Kvardová, Kateřina
    Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...
  • Event Management: Communication Strategies and Planning 

    Slavíková, Blanka
    Tato bakalářská práce se zabývá termíny Event management, Komunikační strategie a Plánovaní. Práce je rozdělena do čtyřech části. První část definuje pojmy event a management samostatně a následně i samotný termín. Druhá ...
  • Firemní internetové stránky a elektronický obchod 

    Šťastný, Jakub
    Diplomová práce se zabývá jak kompletním návrhem a následnou integrací elektronického obchodu do webové prezentace, tak i celkovou optimalizací daného webu. Součástí práce je rozbor mnoha dílčích činností a postupů, které ...
  • Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka u společnosti Symeco s.r.o. 

    Kadlecová, Pavla
    Bakalářská práce se zabývá posouzením současného stavu firemní kultury, jako cesty k získání zákazníka ve společnosti SYMECO s.r.o., návrhem a výběrem vhodné formy propagace společnosti. Specifikuje firemní kulturu a ...
  • Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka 

    Prudíková, Monika
    Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde ...
  • Internetový projekt MotorHit.cz 

    Říhová, Eva
    Cílem diplomové práce je zpracování manuálu pro realizaci internetového aukčního portálu zaměřeného na trh s automobily MotorHit.cz. Obsahuje analýzu trhu a konkurence a také analýzu obecného a oborového okolí. Na základě ...
  • Jazyk reklamy 

    Chromý, Pavel
    Bakalářská práce se zabývá analýzou jazyka reklamy z lingvistického hlediska a dále upřesňuje použité jazykové prostředky, které se v současné reklamě vyskytují. Tato práce také poskytuje znalosti o využití různých jazykových ...
  • Každodennost 

    Rišiaňová, Zuzana
    Formou kresby v tablete ilustrujem portréty ľudí vyťahujem ich z elektronickej podoby sociálnych sietí a následne vytváram objekt v ktorom ich inštalujem na závesný vešiak v podobe kabátov.
  • Komplexní realizace bytové výstavby 

    Oulehla, Jiří
    Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení faktorů, které ovlivňují realizovatelnost projektu bytové výstavby v Brně. V první části je provedena ekonomická evaluace projektu, jsou definovány omezující ekonomické podmínky ...
  • Komunikační mix hotelu 

    Řezníčková, Monika
    Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu konkrétního hotelu. V teoretické části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu, marketing cestovního ruchu a riziko. V ...
  • Komunikační mix internetového obchodu 

    Vala, Marek
    Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ...