Browsing by Subject "railway substructure"
Now showing items 1-20 of 26
-
Návrh modernizace železniční stanice Valašské Meziříčí
Tématem diplomové práce je návrh modernizace železniční stanice Valašské Meziříčí. Práce zahrnuje rekonstrukci obou zhlaví a konstrukční uspořádání nástupišť pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace ... -
Návrh modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h dle požadavků provozu a platné legislativy nejen v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Obsahem ... -
Návrh optimalizace traťového úseku Holice - Borohrádek v km 43,7 - 46,750
Bakalářská práce se zaobírá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou. Cílem práce je rovněž návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění ... -
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se ... -
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Opava západ - Skrochovice železniční trati Ostrava-Svinov - Krnov
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční trati situované mezi železniční stanicí Opava západ a železniční stanicí Skrochovice. Úsek začíná v km 107,3 a končí v km 111,78 napojením na výhybku č. 30 v železniční stanici ... -
Návrh rekonstrukce úseku železniční tratě mezi žst. Uničov a žst. Šumperk, km 32,2 - 35,2
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční trati mezi železničními stanicemi Uničov a Šumperk. Konkrétně se jedná o úsek ve staničení km 32,2 – 35,2. Cílem práce je úprava směrových a sklonových poměrů, ... -
Návrh rekonstrukce železniční stanice Horní Cerekev
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Horní Cerekev, tak aby vyhovovala provozu a platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena ... -
Návrh rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 35,0000 a 38,621 včetně technologie prací
Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí optimalizace geometrických parametrů koleje na železniční trati Chrudim – Borohrádek v km 35,000 – 38,621. Rekonstrukce železničního svršku a návrh obnovy odvodnění tratě. Práce dále ... -
Optimalizace mezistaničního úseku Skrochovice - Krnov
Práce se zabývá návrhem optimalizace železniční trati situované mezi železniční stanicí Krnov a železniční stanicí Skrochovice. Úsek začíná v km 87,892 napojením na výhybku v železniční stanici Krnov a končí v km 90,4 za ... -
Optimalizace tratě Mikulovice st. hr. - Hanušovice v úseku km 20,6 až 23,3
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Mikulovice st. hr. - Hanušovice v úseku od km 20,6 do km 23,3, který se nachází mezi stanicemi Ostružná - Horní Lipová. Cílem této práce je úprava geometrických ... -
Optimalizace traťového úseku Hanušovice - Jeseník v km 0,7 - 3,5
Předmětem mé bakalářské práce bylo navrhnout rekonstrukci traťového úseku mezi Hanušovicemi a Jeseníkem v km 0,7 až 3,5 s cílem zvýšení traťové rychlosti na maximum. Bakalářská práce obsahuje rekonstrukci zast. Potůčník s ... -
Optimalizace traťového úseku Krahulov - Okříšky v km 58,8-61,1
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu. Cílem práce je také návrh železničního svršku a návrh obnovy ... -
Optimalizace traťového úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3-53,0
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku na traťovém úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3 - 53,0. Při rekonstrukci je nezbytné řešit železniční přejezdy ... -
Porovnání rekonstrukce žst. Březová nad Svitavou s výstavbou nové zastávky
Úkolem diplomové práce je navrhnout úpravy žst. Březová nad Svitavou s ohledem na zavedení dálkového ovládání zabezpečovacího zařízení a prověřit možnost vybudování nové zastávky, která by byla situována blíže k centru ... -
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Diplomová práce řeší návrh a porovnání technologických postupů pro rekonstrukci traťové koleje č. 1 mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou. Konkrétně rekonstrukcí železničního svršku a železničního ... -
Porovnání technologií rekonstrukce železniční stanice
Tato diplomová práce zpracovává technologický postup prováděných prací v části železniční stanice Pačejov a v přilehlém dvojkolejném úseku v rozsahu pracovních postupů od SP0 do SP3a. Práce porovnává časové i ekonomické ... -
Rekonstrukce železniční stanice Chrudim
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Chrudim, tak aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště ... -
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s ... -
Rekonstrukce železniční stanice Nedvědice
Úkolem práce je rekonstrukce železniční stanice Nedvědice. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici je navrženo poloostrovní nástupiště s výškou nástupní ... -
Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk mezi km 35,2 a km 38,2
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na trati Olomouc – Šumperk v úseku km 35,2 – 38,2. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle ...