Now showing items 1-6 of 6

  • Činnost realitních kanceláří 

    Menšíková, Lucie
    Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části ...
  • Činnost realitního makléře v praxi 

    Kiš, Miroslav
    Po roce 1989 se uvolnil trh s nemovitostmi tím se umožnilo nástupu novému podnikatelskému odvětví a tím je zprostředkování prodeje a služeb při prodeji, nákupu, či pronájmu nemovitosti, které zprostředkovává realitní makléř. ...
  • Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře 

    Polák, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného ...
  • Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu 

    Stupňánková, Tereza
    Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti působící na realitním trhu. Úvodní část definuje pojmy z realitního a marketingového prostředí. Na ni navazuje analýza současného stavu, kde je představen ...
  • Realitní a související judikatura 

    Dvořák, Miroslav
    Cílem diplomové práce je zmapovat rozhodovací praxi soudů v oblasti realitní a související praxe. Judikáty jsou uspořádány do logických celků, přičemž byla sledována snaha vytvořit ucelený a co možno nejkomplexnější přehled ...
  • Vedení, řízení a výběr spolupracovníků v realitní oblasti 

    Togner, Ondřej
    Diplomová práce pojednává o práci managementu a výběru nových spolupracovníků v oblasti realitní činnosti. Cílem diplomové práce je porovnat, jestli práce managementu a výběr nových spolupracovníků v praxi probíhá v souladu ...