Now showing items 1-20 of 208

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Kohoutek, Josef
    Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena ...
  • Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů 

    Chalupa, Patrik
    Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení 

    Malochová, Šárka
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Zajková, Dagmar
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice 

    Kirchdorferová, Alena
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. ...
  • Analýza vlivů na reklamu na trhu s doplňky stravy 

    Jandáková, Pavla
    Tématem předkládané diplomové práce je analýza legislativních vlivů na reklamu. Kromě obecné úpravy reklamy je práce zaměřena především na regulaci reklamy doplňků stravy. Na konkrétních příkladech jsou uvedeny rozbory ...
  • Ape Boards 

    Kvardová, Kateřina
    Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů ...
  • Detekce televizních reklam 

    Turoň, Michal
    Tato práce se zabývá detekcí televízních reklam v nahraných streamech z TV karet anebo samotného nahraného videa v kvalitním formátu. Poskytuje náhled a porovnává různé techniky jak řešit tento problém. Mnou vybrané řešení ...
  • Efektivní marketingová komunikace na veletrzích 

    Fusková, Michaela
    Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti ...
  • Etika v reklamě 

    Mihályová, Jana
    Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit postoje vysokoškolských studentů k etice reklamy v České republice. Pro dosažení tohoto cíle bude mezi studenty proveden empirický výzkum pomocí dotazníkového šetření. Teoretická ...
  • Formáty lži 

    Čepelka, Michal
    Diplomovou práci vnímám jako výsledek dlouhodobých úvaho formách lži a manipulace a jejich významu v dnešní společnosti. Na základě výzkumu těchto forem a prostředí, ve kterých se vyskytují se snažím odhalovat vliv lži na ...
  • Implementace efektivního E-Shoppingu 

    Moravec, Michal
    Bakalářská práce pojednává o implementaci účinného elektronického nakupování zákazníků přes internet a aplikaci nejnovějších trendů do systému elektronického obchodu pro danou firmu. Cílem práce je moderní systém elektronického ...
  • Internetový marketing pro firmu 

    Pohorelec, Andrej
    Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.
  • Internetový projekt MotorHit.cz 

    Říhová, Eva
    Cílem diplomové práce je zpracování manuálu pro realizaci internetového aukčního portálu zaměřeného na trh s automobily MotorHit.cz. Obsahuje analýzu trhu a konkurence a také analýzu obecného a oborového okolí. Na základě ...
  • Každodennost 

    Rišiaňová, Zuzana
    Formou kresby v tablete ilustrujem portréty ľudí vyťahujem ich z elektronickej podoby sociálnych sietí a následne vytváram objekt v ktorom ich inštalujem na závesný vešiak v podobe kabátov.
  • Komunikační mix firmy Danza Brno o.s. 

    Jančová, Kateřina
    Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního ...
  • Komunikační mix hotelu 

    Řezníčková, Monika
    Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu konkrétního hotelu. V teoretické části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu, marketing cestovního ruchu a riziko. V ...
  • Komunikační mix internetového obchodu 

    Vala, Marek
    Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ...
  • Komunikační mix podniku 

    Krejčí, Amálie
    Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunakčního mixu společnosti BEMETA DESIGN, s.r.o., především u programu HELP, který se zabývá výrobou koupelnových doplňků pro handicapované a pohyblivě omezené osoby. Práce je ...
  • Komunikační mix podniku 

    Bedáň, Martin
    Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být ...