Now showing items 1-20 of 35

  • 3D model vybraného objektu 

    Ptáček, Pavel
    Cílem této diplomové práce je vytvoření digitálního 3D modelu Dolního morového hřbitova ve Žďáru nad Sázavou. Primárně je stavba zaměřena klasickými geodetickými metodami. Výsledná podoba modelu je zpracována v programu ...
  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • Changing Object Appearance by Adding Fur 

    Pražák, Martin
    Cílem této práce je demonstrovat možnost renderování srsti přímo do existujících obrazů bez toho, aby bylo po uživateli požadováno překreslení všech pixelů nebo dodání kompletní 3D geometrie a osvětlení. Srst je přidána ...
  • Elektronický obchod ve 3D rozměru 

    Spousta, Martin
    Diplomová práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických obchodů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických obchodů, teoretické řešení problému přechodu na 3D s popisem ...
  • Fotorealistické zobrazování metodou "Photon Mapping" 

    Lysek, Tomáš
    Tato práce se zabýva metodou photon mappingu. Nejprve byla naimplementována jednoduchá metoda photon mappingu a poté jeji progresivní varianta byla naimplementována na procesoru a grafické kartě. Po implementaci progressivní ...
  • Generátor syntetické datové sady pro dopravní analýzu 

    Šlosár, Peter
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem nástrojů na generování syntetické datové sady pro potřeby dopravní analýzy. První část obsahuje stručné uvedení do problematiky detekce automobilů a renderovacích metod. Pro ...
  • Knihovna pro renderování OSM na mobilu 

    Vaďura, David
    Cílem mé práce bylo navrhnout a implementovat knihovnu pro vykreslování vektorových map na mobilních telefonech. Zdrojem dat pro knihovnu je projekt OpenStreetMap. Knihovna musí zahrnovat tyto funkce: načítání a cachování ...
  • Komplexní animace v 3D Studiu Max 

    Černý, Miloš
    Tato práce má za úkol obeznámit čtenáře s uceleným postupem pro vznik komplexní počítačové animace za pomoci 3D modelovacího a animačního softwaru 3ds Max. Provede ho celým postupem od tvorby modelů, přes jejich texturování ...
  • Kvalitní vizualizace Petriho sítí pro publikační účely 

    Bednář, Drahoslav
    Tato práce řeší problém grafické vizualizace Petriho sítí v textových publikacích. Cílem práce je vytvoření nástroje, který usnadní generování obrázků Petriho sítí a zároveň zajistí estetičtější grafický výstup, než dokáží ...
  • Light Propagation Volumes 

    Růžička, Tomáš
    Cílem diplomové práce je popsat různé metody výpočtu globálního osvětlení scény včetně techniky Light Propagation Volumes. Pro tuto metodu jsou podrobně popsány všechny tři kroky výpočtu: injekce, propagace a vykreslení. ...
  • Mateřská škola v Příboře 

    Murgašová, Dominika
    Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby mateřské školy. Mateřská škola se nachází v okrajové části města Příbor. Jedná se o samostatně stojící dvoupodlažní objekt. V objektu ...
  • Modelování a animace biologických struktur 

    Matulík, Martin
    Následující práce se zabývá problematikou digitálního modelování a animace biologických struktur. Probrány jsou v praxi používané softwarové nástroje pro počítačové generování obrazů (CGI) i nástroje pro specifické činnosti ...
  • Nástroj pro výpočet světelných map 

    Růžička, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro výpočet světelných map. Cílem práce je popsat a demonstrovat všechny kroky, které jsou nutné při tvorbě světelných map, zejména proces rozbalování geometrie ...
  • Porovnání stínových metod 

    Kiss, Marcel
    Táto práca sa zaoberá porovnávaním techník vrhania tieňov objektov v rámci scény. V teoretickej časti popisuje a porovnáva možné riešenia vrhania tieňa a podrobnejšie postupy metód Shadow Mapping a Shadow Volumes, ktoré ...
  • Programový modul pro zobrazení mračna bodů ve virtuální realitě 

    Bařinka, Martin
    Cílem této bakalářské práce je vývoj aplikace pro vykreslování multispektrálních mračen bodů, meshů a průhledných meshů ve virtuální realitě. Vstupní data mohou pocházet z různých typů skenerů. Tato práce popisuje druhy ...
  • Renderování rozsáhlého terénu 

    Marušič, Martin
    Tato práce pojednává o renderování rozsáhlého terénu. V první části je popsána teorie renderování terénu a konkrétních LOD technik. Dále jsou v této části stručně popsány tři zajímavé moderní algoritmy. Hlavní důraz je ...
  • Rotační 3D scanner 

    Švehla, Ľubomír
    Projekt sa zaoberá návrhom konštrukciou rotačného 3D skeneru a to ako po hardvérovej tak i po softvérovej stránke. Pri hardvérovej časti je dôležitým faktorom čo najnižšia cena a tomu zodpovedá aj jeho jednoduchosť. ...
  • Rozhraní renderovacího stroje v jazyce Java 

    Bielik, Peter
    V Javě existuje nevyplněný prostor, který zde zanechává JEditorPane + HTMLEditorKit, splňující pouze HTML 3.2 a podmnožinu CSS 1. Existují alternativní řešení jako Lobo / Cobra project, ale většinou nejeví známky dalšího ...
  • Rychlé zobrazování přesných stínů metodou předpočítané geometrie 

    Mikeš, Tibor
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat efektivní způsob vykreslování zcela přesných (per-pixel correct) ostrých stínů ve scénách se statickou geometrií. Podstatou této metody je oddělené vykreslování osvětlených a ...
  • Simulace křehkých těles 

    Chlubna, Tomáš
    Křehká tělesa se od pevných liší možností roztříštění na menší částečky v souladu se zákony fyziky. Simulace křehkých těles tedy využívá principů obecné simulace pevných těles a vyžaduje vyřešení dalších problémů spojených ...