Now showing items 1-20 of 63

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Jangl, Patrik
    Diplomová práce je zaměřena na výzkum zákaznické spokojenosti s poskytovanými službami. Spokojenost zákazníka je jedním z klíčových faktorů úspěšnosti na trhu. Výsledkem a cílem této práce je výstup v podobě návrhů a ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice 

    Kirchdorferová, Alena
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. ...
  • ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ 

    Šikula, Martin
    Zadáním diplomního projektu je návrh nového areálu na Hradišti Sv. Hyppolita ve Znojmě. V současné době je část areálu ve vlastnictví Nadačního fondu Sv. Hyppolita, jež je organizací zabývající se archeologickým výzkumem ...
  • ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ 

    Pomykalová, Andrea
    Diplomová práce představuje využití nejvýše položeného místa ve Znojmě - Hradišti. V jádru Hradiště bylo cílem vytvořit centrum archeologie s návazností na cyklostezky a pěší trasy, ale také přilákání návštěvníků a oživení ...
  • Archiv Bienále Brno 

    Roubalová, Petra
    Výsledek mé bakalářské práce lze rozdělit do tří částí. První je tedy průzkum vstupních dat Bienále Brno a vytvoření struktury vhodného obsahu. Druhá část je navržení vizuální podoby webu. V třetí části zpětně přehodnocuji ...
  • Cena elektřiny a volba vhodné distribuční sazby 

    Hromek, Lukáš
    Tato práce je zaměřena na cenu elektrické energie, složky, ze kterých se skládá a faktory ovlivňující tuto cenu. Zahrnuje stručný přehled energetické legislativy, týkající se konkrétně práv a povinností distributorů ...
  • Centrum trasferu technologií 

    Kršková, Nikola
    Předmětem vypracování bakalářské práce je novostavba administrativní budovy v Telči v rámci Centra transferu technologií. Pozemek je lichoběžníkového tvaru a nachází se v bezprostřední blízkosti silnice I. třídy, ulice ...
  • Cross-Cultural Diversity in Business Skills – Lessons Learned from the EWORLD Project 

    Šebestová, Jarmila; Scroggins, Wesley A.; Rozell, Elizabeth J. (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2012-12)
    Purpose of the article: The main goal of this paper supervised by a US partner is to present part of the results of the global research project regarding the entrepreneurial skills needed for a new business to be successful. ...
  • Design osobní ponorky pro výzkumné účely 

    Král, Ondřej
    Tématem diplomové práce je koncepční design osobní ponorky pro výzkumné účely. Hlavním cílem je řešení analyzovaných problémů, splnění technických požadavků, vhodné řešení ergonomie a tvarování vůči prostředí, ve kterém ...
  • Expanze podniku na zahraniční trh 

    Nguyen, Viet Hung
    Diplomová práce se zaměřuje na formulování podnikatelského záměru na rozvoj společnosti Jonckers Translation & Engineering, s.r.o., která by chtěla otevřít novou pobočku v Ekvádoru. Rozhodl jsem se vytvořit návrh na tento ...
  • Faktory ovlivňující ekonomický růst v ČR 

    Smečka, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících ekonomický růst v České republice. Primárně je práce zaměřena na jeden z těchto faktorů (technologie – výzkum a vývoj) a pomocí statistických metod zjišťuje, ...
  • Inovační scorecard jako prostředek meření inovační výkonnosti u MSP 

    Bartoš, Vojtěch; Žižlavský, Ondřej (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2010-12)
    Purpose The paper deals with an issue of innovation and a company’s performance in a business environment. The importance of innovation performance measurement is point out in prelude of this contribution. The purpose of ...
  • Jaroslavice – sídlo v krajině 

    Mrlinová, Lucie
    Jižní Morava disponuje odpradávna kvalitní půdou. Změna klimatických podmínek a neohleduplný lidský přístup mají za následek sucho a půdní erozi. Půda, jako naše živitelka, je ovšem velmi vzácná. Proto se v mé práci zabývám ...
  • Každodení módní přehlídka 

    Rémanová, Jana
    Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem ...
  • Komunikační mix podniku 

    Novotná, Lenka
    Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je ...
  • Koncepce zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Connex Morava, a.s. 

    Hradílková, Hana
    Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou spokojenosti zákazníků. V teoretické rovině provedu rešerši dostupné literatury, na jejíž základě analyzuji situaci ve společnosti Connex Morava, a.s. Analytická část se ...
  • Laboratory of Digital Video and Television Technology 

    Ricny, V. (Společnost pro radioelektronické inženýrství, 2004-12)
    This short paper provides information on the technical instrumentation and application possibilities of the newly installed laboratory of digital video and television technology at the Department of Radio Electronics FEEC ...
  • LIMITY ZVYŠOVÁNÍ ÚČINNOSTI MOTORU S VNITŘNÍM SPALOVÁNÍM 

    Vondrák, Adam
    Bakalářská práce se zabývá rozborem vlivů na celkovou účinnost motoru s vnitřním spalováním, přibližuje hranice jejího zvyšování a nabízí přehled vybraných technologií, které jsou toho času ve vývoji a mají potenciál do ...
  • Marketing prodeje nemovitosti 

    Hájková, Kateřina
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem ...
  • Marketing realitních kanceláří 

    Svoboda, Robert
    Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části ...