Now showing items 1-7 of 7

  • Analýza spokojenosti zákazníků 

    Matějka, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Lodesová, Romana
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Červenková, Jana
    Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře KM Travel a návrhy opatření na zlepšení její úrovně. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení 

    Svoboda, Lukáš
    Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. 

    Jirásková, Michaela
    Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z ...
  • Marketingový výzkum u spotřebitele 

    Nakano, Andrea
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající ...
  • Měření spokojenosti studentů FP VUT v Brně v oblasti zahraničních mobilit 

    Brziaková, Zuzana
    Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou medzinárodného vzdelávania vysokoškolských študentov. Zameriava sa na meranie spokojnosti študentov so súčasnou ponukou a poskytovanými službami Fakulty podnikatelské Vysokého ...