Now showing items 1-17 of 17

  • Analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu 

    Šitavanc, Jan
    Cílem práce je objasnit problematiku tvorby ceny a fenoménu cenové diskriminace v podmínkách nedokonale konkurenčního trhu. Věnuje se segmentaci trhu z mikroekonomického hlediska a důležitosti diferenciace svých produktů ...
  • Expanze ASIO, spol. s.r.o. na Kolumbijský trh 

    Juránek, Oldřich
    Diplomová práce se zaměřuje na vstup na mezinárodní trh společnosti ASIO, spol. s.r.o. působící v odvětví vodohospodářství, na základě důkladné analýzy kolumbijského trhu. Diplomová práce je složena z teoretické platformy, ...
  • Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s. 

    Kopecká, Lucie
    Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané ...
  • Možnosti stanovení ceny IT zboží 

    Kacina, Michal
    Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě ...
  • Návrh marketingové strategie pro firmu 

    Jobeková, Renata
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má ...
  • Návrh marketingové strategie pro fitcentrum 

    Zezula, Radek
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu ...
  • Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku 

    Pejčevová, Barbora
    Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu. V teoretické části je definován význam marketingu a marketingového prostředí společnosti. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou vysvětleny ...
  • Návrh marketingového plánu 

    Kovář, Jan
    Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné ...
  • Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness 

    Rašovská, Aneta
    Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na ...
  • Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu 

    Jansa, Jakub
    Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě pneumatiky.cz. Tento obchod patří do skupiny obchodů patřící společnosti Onio s.r.o. V teoretické části se věnuje marketingu, ...
  • Návrh rozvoje obchodních aktivit společnosti ADALO, s r. o. 

    Mindl, Petr
    Diplomová práce se zaměřuje na vymezení nového obchodního modelu vybraného podniku působícího v oblasti vývoje informačních systémů a webových aplikací. Na základě teoretických poznatků je v práci zpracována analýza ...
  • Návrh segmentace podniku 

    Jansa, Jakub
    Bakalářská práce se zaměřuje na návrh segmentace trhu podniku Axima s. r. o. K zhodnocení využívá vybraných marketingových metod. Na základě zjištěných skutečností poskytuje návrh na úpravy a změny v segmentaci podniku.
  • Návrh strategie vstupu na nové trhy 

    Bláhová, Veronika
    V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem ...
  • Podnikatelský plán pro založení nutriční poradny 

    Urban, Pavel
    Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení nutriční poradny ve městě Olomouc. V první části jsou vypracována teoretická východiska pro podnikatelský plán a následně se práce věnuje analýzám a ...
  • Studijní text pro předmět Marketing : (bakalářské obory) 

    Kaňovská, Lucie; Schüller, David (CERM, 2015)
    Předkládaný studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Marketing, který se u nás na fakultě vyučuje v rámci bakalářských oborů. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně ...
  • Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu 

    Skřepková, Magda
    Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je ...
  • Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy 

    Plachá, Zuzana
    Diplomová práce zobrazuje zhodnocení firmy a možný postup exportu výrobků na zahraniční trh. Součástí práce jsou také i významné informace, analýzy a řešení, jak tohoto postupu nejlépe využít ve firemní prospěch. Firma se ...