Now showing items 1-20 of 45

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Špička, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými ...
  • Analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti 

    Walder, Marek
    Předmětem bakalářské práce je statistická analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti na základě vytvořeného dotazníku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky z ...
  • Analýza dat na sociálních sítích s využitím dolování dat 

    Sedlák, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá dolováním z dat v prostředí sociálních sítí. Představuje dolování z dat jako takové a jeho možné využití při dolování ze sociálních sítí. Dále se zabývá analýzou aplikačních rozhraní sociálních ...
  • Analýza rizikového chování uživatelů sociální sítě Facebook 

    Ondra, Jan
    Tématem bakalářské práce je analýza rizikového chování uživatelů sociální sítě Facebook. Analýza je provedena na základě vlastního dotazníkového šetření. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti statistiky, ...
  • Analýza sociálních sítí využitím metod rozpoznání vzoru 

    Križan, Viliam
    Diplomová práca sa zaoberá rozpoznávaním emócií z textu v sociálnych sieťach. Práca popisuje súčasné metódy extrakcie príznakov, používané lexikóny, korpusy a klasifikátory. Emócie boli rozpoznávané na základe klasifikátoru, ...
  • Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii 

    Plisková, Zuzana
    Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. ...
  • ChatBot založený na jazykovém modelování 

    Plaga, Michal
    Práce se zabývá chatbotem založeným na jazykovém modelování. Hlavním cílem práce je implementace chatbota komunikujícího na sociálních sítích. Porovnání chatbota s již existujícími chatboty. A využití jazykového modelování ...
  • Design digitálního fotoaparátu 

    Miklica, Martin
    Tato práce se zabývá historií, současností i budoucností fotografování. Stěžejním cílem však je navrhnout stylový kompaktní digitální fotoaparát s ohledem na požadavky moderní doby, jakým je například rozmach internetových ...
  • Dialogové rozhraní pro e-commerce 

    Crlík, Jan
    Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů ...
  • Efektivita postupů pro správu komerčních profilů na sociální síti facebook 

    Medek, Michal
    Bakalářská práce se zaměřuje na sociální sítě, jakožto trend 21. století, jejich vliv na společnost a jak lze tedy možno využít jejich potenciálu v marketingové komunikaci. Pro tento účel je založena nová stránka na sociální ...
  • Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně 

    Křenek, Lukáš
    Záměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. ...
  • Komplexní marketingová strategie v online prostředí 

    Novák, Michal
    Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Kollár, Robin
    Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix rekreačního zařízení Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, který byl založen v roce 2014. Toto rekreační středisko patří k jedněm z největších kempů a penzionů ve Zlínském ...
  • Marketingová komunikace 

    Buršík, Dominik
    Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení ...
  • Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu 

    Veselá, Marie
    Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy fyftstore s.r.o. (dále jen Fyft) prostřednictvím sociální sítě Instagram. Firma Fyft vlastní e-shop a kamennou prodejnu v Brně. Jejich produkty podporují volnočasové ...
  • Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh 

    Vintrová, Stephanie
    Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro uvedení šamponů pro psy na trh. Šampony budou uváděny na slovenský trh společností Palma a.s. Návrh marketingových aktivit je podložen jak teoretickými východisky, ...
  • Metody dolování relevantních dat z prostředí webu s využitím sociálních sítí 

    Smolík, Jakub
    Tato práce se zabývá řešením problémů spojených s hledáním relevantních informací v prostředí internetu. V textu představujeme možné východisko ve formě aplikace, která bude umožňovat s využitím automatizovaného zpracování ...
  • Model dialogového rozhraní pro e-commerce 

    Suda, Karel
    Tato diplomová práce pojednává o dialogových rozhraních a navrhuje jejich optimální model pro firmy začínající podnikat na internetu, případně pomoci firmám na internetu podnikajícím ve zlepšení komunikace se zákazníky. V ...
  • Módní značka 

    Slanař, Karel
    Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci ...
  • Návrh komunikačního mixu podniku 

    Syková, Iveta
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro fitness centrum v samotném středu města Brna. Tato práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z ...