Now showing items 1-20 of 26

  • Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií 

    Červený, Benjamín
    Sociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na ...
  • Analýza digitální marketingové komunikace firmy a návrh zlepšení 

    Peša, Jakub
    Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikačními kanály vybrané společnosti, s digitálním zaměřením. Práce je zkomponována na principu datové analýzy a návrhu zlepšení pro firmu, se záměrem implementace. Rozsah práce ...
  • Analýza sociálních sítí využitím metod rozpoznání vzoru 

    Križan, Viliam
    Diplomová práca sa zaoberá rozpoznávaním emócií z textu v sociálnych sieťach. Práca popisuje súčasné metódy extrakcie príznakov, používané lexikóny, korpusy a klasifikátory. Emócie boli rozpoznávané na základe klasifikátoru, ...
  • Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii 

    Plisková, Zuzana
    Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. ...
  • Dolování dat v prostředí sociálních sítí 

    Raška, Jiří
    Tato práce se zabývala získáváním znalostí ze sociálních médií. Konkrétním cílem této práce bylo získávání názorů na úrovní rysů z uživatelských recenzí. V teoretické části byly uvedeny metody v procesu dolování názorů a ...
  • Hrozby a negativní vlivy používání technologií 

    Wohlgemuth, Petr
    Uživatelsky orientované produkty technologického pokroku jsou všudypřítomné a mají nepopiratelný vliv na člověka i na společnost. Cílem této semestrální práce je shrnout negativní důsledky používání těchto technologií a ...
  • Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti 

    Novotný, Petr
    V 21. století digitální marketing představuje nedílnou součást marketingové komunikace, kde sociální média zaujímají čím dál významnější pozici tohoto odvětví. Bakalářská práce se odráží od základů internet marketingu a ...
  • Internetový marketing v sociálních médiích 

    Plšek, Vítězslav
    Sociální média představují nový prostor pro marketing, propagaci a získávání zpětné vazby od zákazníka. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby využití internetu a sociálních médií v rámci marketingové komunikace napříč ...
  • Marketingova strategie firmy Turkish Airliners 

    Fritsch, Daniel
    Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii Turkish Airlines, který je nejlepší evropský letecký dopravce s jeho hlavní základnou v Istanbulu na letišti Atatürk. Práce taktéž zahrnuje rozbor leteckého průmyslu ...
  • Marketingová komunikace 

    Buršík, Dominik
    Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení ...
  • Marketingová komunikace Craft beer pubu 

    Poništová, Natália
    Diplomová práca sa zameriava na marketingovú komunikáciu Craft Beer & Food pubu U Vašinů. Prvá časť práce je zameraná na teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingového mixu. Druhá časť práce obsahuje analýzu ...
  • Marketingová strategie Heaven Labs 

    Hromada, František
    Diploma thesis is focus on marketing strategy of Heaven Labs, producer of powder food MANA. It covers analysis of powder food industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales. Thesis ...
  • Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o. 

    Janů, Šimon
    Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. ...
  • Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2 

    Gultová, Pavla
    Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních ...
  • Návrh digitální marketingové strategie pro zvýšení povědomí o značce na slovenském trhu 

    Nepožitková, Lucie
    Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout efektivní a uskutečnitelnou digitální marketingovou strategii orientovanou na slovenský trh pro vybranou společnost. Práce je zkomponována z teoretické části analytické části a z ...
  • Návrh marketingové kampaně pro Instragram 

    Váhovská, Viktória
    Táto bakalárska práca je zameraná na marketingovú komunikáciu firmy Rebelbean s.r.o.. Konkrétne sa jedná o online formu marketingovej komunikácie prostredníctvom webovej stránky a sociálnych sietí. Práca obsahuje návrh ...
  • Návrh marketingové kampaně produktu 

    Žďárská, Kristýna
    Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního ...
  • Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh 

    Rippl, Adam
    Cílem této práce je na základě provedených analýz navrhnout marketingový plán pro vstup na zahraniční trh společnosti, zabývající se elektronickým obchodem. V řešení bylo použito analýz vnějšího a vnitřního prostředí, ...
  • Návrh řešení elektronického obchodu pro vybranou firmu 

    Zajac, Matej
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom elektronického obchodu a jeho následnej propagácie pre vybranú firmu. Nový návrh je dôsledkom zlého technického stavu starého riešenia, ktoré navyše nebolo podporované žiadnymi možnosťami ...
  • Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu 

    Martof, Jan
    Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. ...