Now showing items 1-8 of 8

  • Analýza nákupního chování spotřebitele 

    Vrabcová, Eva
    Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také ...
  • Analýza vlivů na reklamu na trhu s doplňky stravy 

    Jandáková, Pavla
    Tématem předkládané diplomové práce je analýza legislativních vlivů na reklamu. Kromě obecné úpravy reklamy je práce zaměřena především na regulaci reklamy doplňků stravy. Na konkrétních příkladech jsou uvedeny rozbory ...
  • Averze spotřebitel/investora ke ztrátě 

    Mazánek, Lukáš
    V diplomové práci se budu zabývat vztahem spotřebitele a jeho averze ke ztrátě. Vyjádřením možných rizik, které je možné vystihnout za pomocí behaviorálních teorií a psychologického přístupu. Praktická část práce bude ...
  • Averze spotřebitele/investora ke ztrátě 

    Svorad, Michal
    Diplomová práce se zabývá analýzou postoje a chování spotřebitele v roli investora na finančních trzích ke ztrátě, respektive jak předcházet riziku budoucí ztráty. V teoretické části je popsána teorie nutná k porozumění ...
  • Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ...
  • Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zaměřuje na trh s bio potravinami v České Republice. Analizuje trh a použité marketingové nástroje. Práce obsahuje doporučení pro zlepšení působnosti marketingových prostředků pro podporu růstu trhu ...
  • Reklama a její vliv na spotřebitele 

    Daněk, Jan
    Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele a jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. V praktické části ...
  • Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika 

    Cetlová, Tereza
    Cílem práce je čtenářům poskytnout komplexní pohled na souběžný vývoj psychologie s ekonomií. V práci je naznačeno, jak mohou být psychologické experimenty použity pro celkové obohacení klasické teoretické ekonomie. V ...