Browsing by Subject "strategické řízení značky"
Now showing items 1-3 of 3
-
Branding společnosti ZOOT a.s. zabývající se prodejem módy on-line
Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu ZOOT.cz a obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky a konkurenceschopnosti. Teoretická část je zaměřena na interpretaci jednotlivých prvků brandingové ... -
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat ... -
Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž ...