Now showing items 1-6 of 6

  • Marketingove plánování ve stavebním podniku 

    Procházka, Jakub
    Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde ...
  • Návrh obchodní strategie podniku 

    Bárta, Lukáš
    Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických ...
  • Návrh strategie rozvoje konkurenceschopnosti obchodní firmy 

    Hořáková, Lucie
    Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje konkurenceschopnosti obchodní firmy v Brně. V teoretické rovině je zaměřena na odborné poznatky a nejnovější trendy v oblasti strategie a konkurenceschopnosti. Na základě ...
  • Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy 

    Duchoň, Karel
    Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby ...
  • Studie nákladů na dopravu v distribuční firmě 

    Malínková, Lenka
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou nákladů na dopravu v distribuční firmě. Zkoumá jak evidenci a sledování jednotlivých nákladů, tak i výši a efektivnost vynakládaných nákladů. Výstupem práce je návrh evidence a ...
  • Využití controllingu v podniku 

    Mrkvová, Eva
    Diplomová práce posuzuje dosavadní systém a stav kontroly ve společnosti PREMO s.r.o. Ze strategického plánování je zpracována analýza SWOT, dále analýza odvětví pomocí Porterova modelu. Pro zhodnocení finanční situace ...