Now showing items 1-11 of 11

  • Analýza CRM systému vybrané firmy 

    Bartošková, Vlasta
    Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení ...
  • Analýza marketingového projektu podniku 

    Runštuk, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce ...
  • Návrh informačního systému zákaznické podpory 

    Šafařík, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro podporu servisních a zákaznických služeb. V první části popisuje klíčové oblasti zákaznických služeb ve vztahu k servisu, jeho poskytování a využívání. V další části ...
  • Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu" 

    Kuimcidis, Nikolas
    Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a ...
  • Podnikatelský plán malé edukační společnosti 

    Pěček, Dominik
    Diplomová práce se zabývá vyhotovením podnikatelského plánu malé edukační společnosti, která plánuje podnikat v oblasti pojízdných planetárií. Práce analyzuje proveditelnost a ziskovost podnikatelského plánu. Byly použity ...
  • Reportingové služby software pro telemarketingová centra 

    Sušil, Martin
    Tato práce se zabývá rozšířením dříve implementovaného systému pro podporu práce telemarketingového centra. Stávající projekt byl rozšířen o prvky umožňující vytváření uživatelsky definovaných reportů. Pro serverovou část ...
  • Systém pro společnost zabývající se telefonováním 

    Huvar, Michal
    Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém pro společnost zabývající se telefonováním, který co nejvíce usnadní a automatizuje práci jejích zaměstnanců. Systém bude splňovat požadavky na moderní informační ...
  • Systém pro telemarketingovou společnost 

    Dušek, David
    Náplní této práce je návrh a implementace informačního systému pro telemarketingovou společnost. Systém je implementován v jazyce PHP s použitím Zend Frameworku. Použitý framework je v práci důkladně popsán a jsou vysvětleny ...
  • Telemarketing 

    Špicová, Martina
    Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické ...
  • Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály 

    Polívka, Rostislav
    Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy ...
  • Zhodnocení možností využití marketingové podpory prodeje 

    Hladký, Radoslav
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivního využití marketingové podpory prodeje společnosti MI-Agency, s. r. o. , která poskytuje outsourcingové služby svým externím zadavatelům. Teoretická část je zaměřena na ...