Now showing items 1-20 of 53

  • Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime 

    Janáčková, Lenka
    Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení 

    Svoboda, Lukáš
    Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště ...
  • ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ 

    Mitáš, Petr
    Zpracování standardní architektonické studie areálu archeologické nadace do podoby polyfunkčního centra, sloužícího nejen k prezentaci archeologických nálezů, ale rovněž potřebám turistického ruchu, vzdělávání a vědecké ...
  • Caravan Club 

    Fišerová, Barbora
    Bakalářská práce přibližuje vývoj a proměny fenoménu organizovaného karavaningu na našem území od jeho počátků a rozmachu až po současnost. Z důvodu šíře zvoleného tématu v sledovaném období, od cca 70. let 20. století do ...
  • CENTRUM VINAŘSTVÍ NĚMČIČKY 

    Fialová, Petra
    Tématem projektu je návrh novostavby Centra vinařství a vinařské turistiky v katastru obce Němčičky. Jedná se o dominantní stavbu ve volné krajině. Základním smyslem vinařského centra je popularizace místní vinařské výroby ...
  • Datový a funkční model IS 

    Fukátko, Petr
    Na základě analýzy současných přístupů k informačním systémům zabývajících se turistikou byl vytvořen datový a funkční model. Datový a funkční model byl koncipován tak, aby navržený informační systém byl přínosný pro široké ...
  • Duchovní brownfield Olomouc - Zlín 

    Greguška, Peter
    Témou diplomovej práce je návrh pútnického kostola s pridaním doplnkovej sekundárnej funkcie ako pútnického komplexu pri vodnom prameni „Svatá voda – Kaménka“, pozdvihnutie jestvujúceho vyhľadávaného prírodného prvku, ako ...
  • Marketingová strategie pro vybranou společnost 

    Rehuš, Martin
    Má diplomová práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Medplaya Hotel Bali, což je tříhvězdičkový hotel, který se nachází v těsné blízkosti města Málaga ve Španělsku. Je tvořen třemi připojenými budovami, které tvoří ...
  • Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras 

    Závišková, Sabina
    Bakalářská práce je zaměřena na oblast mikroregionu Moravský kras, která je podrobena marketingové situační analýze destinace. Na základě získaných informací z analýzy jsou navrženy marketingové aktivity tak, aby se zvýšil ...
  • Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service 

    Pernica, Ivo
    Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání ...
  • Marketingový mix hotelu Maximus Resort 

    Tomášková, Lenka
    Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix hotelu Maximus Resort“ je návrh marketingové strategie na zefektivnění. V teoretické části se zabývám samotnou definicí marketingu, marketingovým mixem a komunikačním ...
  • Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí 

    Lužová, Veronika
    Bakalářská práce „Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí“ se zabývá úpravou stávajícího marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace, které zvýší cestovní ruch ve Slavkově u Brna a jeho okolí, ...
  • Marketingový mix města Velké Meziříčí 

    Pelikánová, Adéla
    Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení ...
  • Marketingový plán cestovní kanceláře 

    Šotola, Filip
    Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář AVANTI-TOUR. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V první teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu. ...
  • Na hory ! 

    Kurajda, Matej
    Definovanie nového konceptu NP zakládám na osobnom prežití ľudského zlyhania při ochraně prírody a dávam mu možnosť stráviť čas v hlubších miestach tejto horskej krajiny, kde sú najväčšie negatívne dopady ťažby lesa. Projekt ...
  • Návrh komunikačního mixu vybraného podniku 

    Konečný, Dalibor
    Bakalářská práce se zabývá analýzou a vyhodnocením stávajícího komunikačního mixu společnosti, působící v odvětví cestovního ruchu a předkládá návrhy na jeho zlepšení. Práce se dělí do tří hlavních částí. V první teoretické ...
  • Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro 

    Meisterová, Michala
    Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých ...
  • Návrh marketingového řešení cestovní kanceláře 

    Foltýn, Jiří
    Bakalářská práce je zaměřena na oblast marketingu a jejím cílem je analýza marketingových aktivit cestovní kanceláře a návrh marketingového řešení, jenž usnadní společnosti získávání nových klientů.
  • Návrh rozvoje cestovního ruchu a jeho dopad na podnikání v Hostýnsko-vsetínské hornatině 

    Bláhová, Adéla
    Tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu v oblasti Hostýnsko-vsetínské hornatiny. Cílem je posouzení podmínek pro rozvoj cestovního ruchu této turistické oblasti. První část je teoretická, a jsou zde ...
  • Návrh rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Hovoransko a jeho dopad na podnikání 

    Bednarovičová, Andrea
    Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v cestovním ruchu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí; teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou vymezeny základní teoretické poznatky z oblasti cestovního ...