Now showing items 1-20 of 90

  • Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi 

    Krupík, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového ...
  • Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku 

    Němcová, Marie
    Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného ...
  • Analýza poptávky a její využití pro budování konkurenceschopnosti firmy 

    Bradáčová, Nikola
    Bakalářská práce se zabývá analýzou poptávky firmy Apleg systems, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu, prodej komponentů oplocení, poskytování služeb v podobě montáží a poradenství. Charakterizuje trh, na kterém firma ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Havlenová, Jana
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním ...
  • Analýza vývoje úrokových sazeb v EU a vliv jejich výše na činnost podniku 

    Unzeitig, Filip
    Cílem bakalářské práce je prokázat, že úroková míra má významný vliv na investiční činnost podniku. K verifikaci toho tvrzení chci analyzovat vývoj úrokových sazeb v konkrétních zemích Evropské unie. Po sesbírání všech ...
  • Android aplikace pro zadávání objednávek přes internet 

    Szakács, Tomáš
    Bakalárska práca sa zaoberá problematikou vývoja aplikácií pre mobilný systém Android. Aplikácia bude slúžiť na prezeranie a objednávanie dostupného tovaru zo sortimentu danej cukráne cez internet.
  • Aplikace fuzzy logiky pro vyhodnocení nabídek 

    Galina, Michal
    Diplomová práce popisuje proces výběru a vyhodnocení nabídek na trhu realit. Cílem práce je výběr vhodného bytu pro klienty realitní společnosti M&M reality holding a.s. na základě stanovených kritérií a jejich vah za ...
  • Aspekty spolehlivosti při posuzování shody vah u výrobce 

    Šmíd, Michal
    Výrobky, které mohou být označeny značkami shody, spadají do regulované sféry a musí splnovat určené požadavky před uvedením na trh. Diplomová práce řeší aspekty, které je nutno splnit pro uvedení vah s neautomatickou ...
  • Developerský záměr 

    Matuš, Martin
    Diplomová práce má za úkol definovat základní pojmy developerských projektů, investic, oceňování staveb a stavebních prací a vztahů pro hodnocení ekonomické efektivnosti developerského projektu. Dále popsat problematiku ...
  • Doprovodné služby podniku 

    Záškodová, Lenka
    Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených ...
  • Finanční situace firmy ARKO-TECHNOLOGY a.s. 

    Denker, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou firmy Arko Technology, a.s. Na základě zjištěných faktů z analýzy, obsahuje návrhy na zlepšení finanční situace zmíněné firmy, její nedostatky a také její silné stránky.
  • Firemní kultura a její vliv na zákazníka 

    Tučková, Kristýna
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního ...
  • Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka 

    Prudíková, Monika
    Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde ...
  • Internetový projekt MotorHit.cz 

    Říhová, Eva
    Cílem diplomové práce je zpracování manuálu pro realizaci internetového aukčního portálu zaměřeného na trh s automobily MotorHit.cz. Obsahuje analýzu trhu a konkurence a také analýzu obecného a oborového okolí. Na základě ...
  • Investiční rozhodování nemovitostních společností 

    Smetana, Martin
    Bakalářská práce se zabývá problematikou investičního rozhodování nemovitostních společností v ČR. V úvodu jsou rozebrány teoretické znalosti týkající se faktorů, které ovlivňují cenu nemovitosti. Na základě faktů je ...
  • Každodennost 

    Rišiaňová, Zuzana
    Formou kresby v tablete ilustrujem portréty ľudí vyťahujem ich z elektronickej podoby sociálnych sietí a následne vytváram objekt v ktorom ich inštalujem na závesný vešiak v podobe kabátov.
  • Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o. 

    Koplíková, Martina
    Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Požárová, Tereza
    Diplomová práce se zabývá konkurenční strategií firmy působící na trhu služeb. Práce poskytuje analýzu současného stavu a zkoumá vnější a vnitřní prostředí. Na základě zjištěných informací podává návrh na zlepšení konkurenční ...
  • Konkurenční strategie společnosti 

    Smejkalová, Dagmar
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou konkurence a konkurenční strategie ve společnosti ABC, s.r.o. Vyhodnocuje současný stav a navrhuje efektivní řešení pro společnost ABC, s.r.o. vzhledem ke konkurenci na trhu.
  • Machine Learning Strategies in Electronic Trading 

    Huf, Petr
    Úspěšné obchodování na trzích je snem mnoha lidí. Zajímavým odvětvím tohoto byznysu je elektronické obchodování, kde obchodní strategie běží na počítači bez jakéhokoliv zásahu člověka. Tento způsob obchodování poskytuje ...