Now showing items 1-11 of 11

  • Aplikace pro výuku 2D křivek 

    Opletal, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá dvojrozměrnými křivkami používanými v počítačové grafice. Shrnuje obecnou problematiku těchto křivek a dále se zabývá konkrétními metodami pro jejich výpočet. Popisuje metody užívané pro ...
  • Deferred Shading 

    Starý, Petr
    Práce se zabývá problematikou návrhu a implementace výukového programu pro demonstraci techniky deferred shading a jejich možností. Intuitivní a interaktivní formou se snaží vysvětlit principy osvětlování a stínování pouze ...
  • Design výukové konzole 

    Hadáček, Milan
    Cílem diplomové práce je navrhnout design multifunkční výukové konzole. Práce obsahuje několik variantních studií, barevných nárvhů a konkrétní tvarové provedení. Zahrnuje určitý vývoj v oblasti polohovacích a multifunkčních ...
  • E-learningový kurz autoškoly 

    Hurtečák, Lubomír
    Diplomová práce obsahuje základní informace o e-learnigu a jeho rozdělení podle různých kritérií. Taktéž je popsán vývoj a současné trendy e-learningu. Je řečeno, co je třeba k vytvoření distanční (elektronických) studijních ...
  • MKP pro simulace obrábění 

    Vojtek, Aleš
    Uvedení základů teorie soustružení, procesu dělení třísky, vzniku řezných sil a popis explicitní metody konečných prvků. Za těchto poznatků byla provedena simulace za-pichování oceli ČSN 12 050.3 pro tři různé nástroje, ...
  • Pokročilé renderovací techniky v OpenGL 2.0 

    Salajka, Vojtěch
    Tato práce se zabývá interaktivní počítačovou grafikou na programovatelném hardware. Na příkladech ukazuje možnosti využití shaderů pro tvorbu grafických efektů. Vysvětluje použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL pro jejich ...
  • Semantický Web - tutorial a demonstrační příklady 

    Hanyáš, Petr
    Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní prezentace obsahující tutoriál na téma "Sémantický web" a ním související komentované demonstrační příklady. Práce také obsahuje správu uživatelů a komentářů, testovací ...
  • Srovnání multimediálních frameworků 

    Brandejs, Zdenko
    Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně ...
  • Vytvoření podpůrných výukových prostředků pro kurz Moderní počítačová grafika 

    Silber, Marek
    Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část se zabývá přehledem výuky a práce v 3D softwaru na českých univerzitách včetně srovnání jednotlivých programů. Popisem historie programu Blender, který byl vybrán pro podporu ...
  • Výukový tutorial pro ovládání robota pomocí mobilu 

    Turek, Matej
    Táto práce popisuje vytvorenie návodov pre ovládanie robota postaveného na platforme Android Mega 2560 pomocou smartfónu s operačným systémom Android. K robotovi sú  pripojené senzory, ktoré vysielajú informácie o stave ...
  • Výukový tutorial pro použití Arduina v robotice 

    Beran, Jan
    Cílem této práce je vytvoření výukového tutoriálu pro využití Arduina v robotice za použití robota Trilobot. Tutoriál si klade za cíl být zaměřený na cílovou skupinu studentů ZŠ a výše se zájmem o robotiku a mikrokontrolery, ...