Now showing items 1-20 of 142

  • 3D Autoškola 

    Pernica, Lukáš
    Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový ...
  • Analýza morfologie kamenných hrotů 

    Sucharda, Jaroslav
    Cílem projektu je umožnit automatické archivování a měření archeologických nález. Prvním krokem je zpracování obrazu sestávající z prahování, segmentace a úpravy nalezených objektů. Po těchto operacích je nalezený objekt ...
  • Analýza vlastností dat prezentovaných v informačních dashboardech 

    Loginova, Natalya
    Tato práce je věnována studiu některých aspektů použitelnosti vizualizace dat v informačních dashboardech. Cílem této práce je navrhnout model popisující vybrané druhy dat, které jsou nejčastěji používané v informačních ...
  • Analýzy a návrh změn evidence docházky 

    Janík, Martin
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu systému evidence docházky implementovanou samotnou společností SOFTWARE DEVELOPMENT EUROPE, s.r.o. a návrhem na změny. Analyzuje a srovnává komerčně dostupné řešení s vlastním řešení ...
  • Anotační doplněk pro Firefox 

    Trhlík, Jiří
    Tato bakalářská práce analyzuje anotace a proces vytváření doplňku pro Mozilla Firefox. Tyto problémy stručně popisuje a zaměřuje se na návrh a implementaci doplňku, který dokáže vytvářet a ukládat strukturované anotace.
  • Anotátor videa pro analytické účely 

    Lištiak, Filip
    Cílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace programu, který umožňuje uživatelskou anotaci video dat pro zvolené analytické metody pro podporu detekce událostí v obrazových datech. Aplikace umožňuje přehrát ...
  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS 

    Bobák, Petr
    V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes ...
  • Aplikace pro ovládání dohledového systému v obytných vozech 

    Řehulka, Marek
    Tato diplomová práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro ovládání dohledového systému v obytných vozech a karavanech. V rámci práce jsou představeny dostupné principy a zpracovaná rešerše existujících řešení. Vlastní ...
  • Aplikace pro ovládání pracoviště robotického ramene 

    Sedlák, Radek
    Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro vzdálené ovládání pracoviště robotického ramene na FIT VUT v Brně. Aplikace je vytvořena v jazyce C/C++ s využitím knihovny Qt. V práci jsou nejprve shrnuty obecné metodiky návrhu ...
  • Aplikace pro řízení a vzdálenou správu platebních terminálů 

    Gajdůšek, František
    Cílem práce je vytvořit ovládací software pro autonomní platební zařízení. Účelem tohoto softwaru je usnadnit práci s obsluhou těchto zařízení, a minimalizovat nutné servisní výjezdy k zařízení. Popsány jsou jednotlivé ...
  • Aplikace pro vyhledávání partnerů do posilovny (iOS) 

    Plšek, Dominik
    Využitím mobilních aplikací pracujících na principu geografické blízkosti a sdílené ekonomiky vznikly velmi úspěšné projekty, například v oblasti taxi služby. Uvedené principy se dají aplikovat i na jiné oblasti lidského ...
  • Aplikace rozšířené reality: Měření rozměrů objektů 

    Karásek, Miroslav
    Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro automatizované měření objektů v rozšířené realitě. Zaměřuje se na automatizaci celého procesu, aby uživatel prováděl co nejmenší počet manuálních akcí. ...
  • Aplikace Vedení Sportovního Oddílu 

    Holcman, Jaroslav
    Tato práce popisuje postup vytvoření mobilní aplikace určené pro podporu každodenního fungování sportovního oddílu. Hlavním cílem aplikace je umožnění digitalizace a sjednocení co největšího množství běžných organizačních ...
  • Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup 

    Koriťák, Jan
    Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na ...
  • Automatický generátor komiksů 

    Holec, Pavel
    Obsahem této práce je implementace programu, který umožňuje automatické generování komiksové stránky na základě vstupního komiksového textu. Zabývá se dále technikami zpracování obrazu a implementací grafických filtrů, ...
  • Automatizované odvození uživatelského rozhraní pro protokol NETCONF 

    Man, Jakub
    Tato práce se zaměřuje na vytvoření uživatelsky přívětivého grafického rozhraní pro zařízení komunikující protokolem NETCONF. Bylo zvoleno řešení pomocí webového rozhraní, aby bylo použití co nejjednodušší a z pohledu ...
  • Bezdrátové zabezpečovací zařízení 

    Gargulák, Lukáš
    Obsahem této bakalářské práce je návrh, konstrukce a naprogramovaní bezdrátového zabezpečovacího zařízení. Toto bezdrátové zabezpečovací zařízení se skládá ze dvou jednotek. Osobní jednotky a senzorové jednotky. Je zde ...
  • Bezpečná komunikační aplikace pro Windows Phone 

    Vícha, Tomáš
    Cílem této práce je popis vývoje aplikace pro bezpečnou komunikaci mezi dvěma uživateli. Popis začíná analýzou již existujících řešení, pokračuje návrhem uživatelského rozhraní a stanovením cílových požadavků. Dále se zde ...
  • Běžecký trenér pro iPhone 

    Doležal, Radek
    Cílem práce je vytvořit aplikaci na iPhone fungující jako osobní trenér, která pomocí skloubení funkce mapování denního příjmu a výdeje energie a funkce krokoměru, bude uživatele motivovat k pohybu a upravení jeho denních ...
  • Board Game User Interface with a Camera 

    Cihlářová, Dita
    Cílem této práce je vytvořit systém, který bude schopen nahradit reálného protihráče ve hře Dostihy a sázky. Hra je snímána kamerou, ze které se obraz přenáší do počítače, kde probíhá zpracování obrazu a identifikace herních ...