Now showing items 1-20 of 46

  • ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ 

    Šikula, Martin
    Zadáním diplomního projektu je návrh nového areálu na Hradišti Sv. Hyppolita ve Znojmě. V současné době je část areálu ve vlastnictví Nadačního fondu Sv. Hyppolita, jež je organizací zabývající se archeologickým výzkumem ...
  • ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ 

    Pomykalová, Andrea
    Diplomová práce představuje využití nejvýše položeného místa ve Znojmě - Hradišti. V jádru Hradiště bylo cílem vytvořit centrum archeologie s návazností na cyklostezky a pěší trasy, ale také přilákání návštěvníků a oživení ...
  • Centrum trasferu technologií 

    Kršková, Nikola
    Předmětem vypracování bakalářské práce je novostavba administrativní budovy v Telči v rámci Centra transferu technologií. Pozemek je lichoběžníkového tvaru a nachází se v bezprostřední blízkosti silnice I. třídy, ulice ...
  • Design osobní ponorky pro výzkumné účely 

    Král, Ondřej
    Tématem diplomové práce je koncepční design osobní ponorky pro výzkumné účely. Hlavním cílem je řešení analyzovaných problémů, splnění technických požadavků, vhodné řešení ergonomie a tvarování vůči prostředí, ve kterém ...
  • Faktory ovlivňující ekonomický růst v ČR 

    Smečka, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících ekonomický růst v České republice. Primárně je práce zaměřena na jeden z těchto faktorů (technologie – výzkum a vývoj) a pomocí statistických metod zjišťuje, ...
  • Jaroslavice – sídlo v krajině 

    Mrlinová, Lucie
    Jižní Morava disponuje odpradávna kvalitní půdou. Změna klimatických podmínek a neohleduplný lidský přístup mají za následek sucho a půdní erozi. Půda, jako naše živitelka, je ovšem velmi vzácná. Proto se v mé práci zabývám ...
  • Každodení módní přehlídka 

    Rémanová, Jana
    Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem ...
  • Komunikační mix podniku 

    Novotná, Lenka
    Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je ...
  • LIMITY ZVYŠOVÁNÍ ÚČINNOSTI MOTORU S VNITŘNÍM SPALOVÁNÍM 

    Vondrák, Adam
    Bakalářská práce se zabývá rozborem vlivů na celkovou účinnost motoru s vnitřním spalováním, přibližuje hranice jejího zvyšování a nabízí přehled vybraných technologií, které jsou toho času ve vývoji a mají potenciál do ...
  • Marketing prodeje nemovitosti 

    Hájková, Kateřina
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem ...
  • Marketing realitních kanceláří 

    Svoboda, Robert
    Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části ...
  • Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii 

    Jindrová, Marta
    Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na ...
  • Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Klusák, Tomáš
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následně návrh marketingového mixu společnosti, která se zabývá ubytovacími, stravovacími a pohostinskými službami. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z oblasti ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Kopřiva, Vojtěch
    Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu ...
  • Měření průtoku pro modelové zkoušky vodních turbín 

    Neděla, Jiří
    Tato práce se zabývá problematikou měření průtoku při modelových zkouškách vodních turbín. Teoretická část je věnována literární rešerší průtokoměrů a porovnání jejich přesností. Praktická část se zabývá vyhodnocením ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Kľúčovská, Renata
    Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem podniku. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a vytvořit návrh nového komunikačního mixu podniku. Analyzovaným subjektem je restaurace „U Šošona“, která sídlí v Brně – ...
  • Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o. 

    Brychcová, Blanka
    Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky ...
  • Návrh komunikačního mixu podniku 

    Černá, Simona
    Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z ...
  • Návrh komunikačního mixu společnosti 

    Lukeš, Radim
    Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První ...