Now showing items 1-6 of 6

  • Návrh elektronického obchodu firmy 

    Hamala, Jakub
    Bakalářská práce popisuje postupy vytvoření stránek internetového obchodu od vstupní analýzy, přes návrh informační architektury, designu až po programování a nahrání stránek na internet. Tyto postupy jsou následně aplikovány ...
  • Sea Cucumber Exquisite Aquatics 

    Kulíková, Kristýna
    Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. ...
  • Visual Communication in Public Space 

    Serenčko, Igor (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta architektury, 2017-11-24)
    Rozvoj lidské společnosti s sebou přináší neustálé zvyšování množství informací, se kterými se musí člověk každodenně vypořádat. Životní rytmus společnosti ve městech se zrychlil na maximum. Města již nejsou schopna regulovat ...
  • VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ 

    Bierská, Tereza
    Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro ...
  • Vizuální identita pro festival Luhovany Vincent 

    Růžičková, Bára
    Tvorba vizuální identity pro multižánrový regionální festival Luhovany Vincent odehrávající se v Luhačovicích, která je založená na spolupráci s reálným klientem.
  • Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě firemní identity 

    Matušů, Milan
    Diplomová práce je zaměřena na problematiku projektového managementu při plánování projektu tvorby vizuální identity spolu s fotografováním produktů a tvorbou webové grafiky pro zadavatele. Mimo samotné plánování projektu ...