Now showing items 1-3 of 3

  • Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku 

    Plieštik, Marek
    Předmětem této diplomové práce je srovnání efektu země původu u českých výrobků mezi českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. První část práce zachycuje dosavadní poznatky v této oblasti a popisuje teoretické možnosti ...
  • Strategický rozvoj značky 

    Beran, Jaromír
    Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve ...
  • Strategie budování značky podniku 

    Kružík, Jiří
    Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě ...