Now showing items 1-4 of 4

  • Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou 

    Panáček, Petr
    V oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a ...
  • Grafická reprezentace grafů 

    Matula, Radek
    Tato diplomová práce se zabývá zobrazovacími algoritmy grafů známých z matematické teorie. Tyto algoritmy řeší problematiku vhodného rozmístění uzlů grafu tak, aby byl výsledný graf co nejvíce přehledný a čitelný člověkem. ...
  • Implementace Ford-Fulkersonova algoritmu 

    Makovský, Benjamin
    Tato práce navrhuje a řeší grafickou implementaci Ford-Fulkersonova algoritmu pro hledání maximálního toku a minimálního řezu v síti. Obsahuje stručné seznámení s teorií grafů a toků v sítích, popisuje princip Ford-Fulkersonova ...
  • Vrchol a územie 

    Mlynarčík, Štefan
    Predmetom práce je symbolická revízia nadmorských výšok a hraničných bodov tatranských vrcholov. Subtílnym gestom je narušené presné a jednoznačné učebnicové vnímanie výšky vrcholu. Práca prebieha na konkrétnych vrcholoch, ...