Now showing items 1-11 of 11

  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • Knihovna pro renderování OSM na mobilu 

    Vaďura, David
    Cílem mé práce bylo navrhnout a implementovat knihovnu pro vykreslování vektorových map na mobilních telefonech. Zdrojem dat pro knihovnu je projekt OpenStreetMap. Knihovna musí zahrnovat tyto funkce: načítání a cachování ...
  • Kvalitní vizualizace Petriho sítí pro publikační účely 

    Bednář, Drahoslav
    Tato práce řeší problém grafické vizualizace Petriho sítí v textových publikacích. Cílem práce je vytvoření nástroje, který usnadní generování obrázků Petriho sítí a zároveň zajistí estetičtější grafický výstup, než dokáží ...
  • Programový modul pro zobrazení mračna bodů ve virtuální realitě 

    Bařinka, Martin
    Cílem této bakalářské práce je vývoj aplikace pro vykreslování multispektrálních mračen bodů, meshů a průhledných meshů ve virtuální realitě. Vstupní data mohou pocházet z různých typů skenerů. Tato práce popisuje druhy ...
  • Rozhraní renderovacího stroje v jazyce Java 

    Bielik, Peter
    V Javě existuje nevyplněný prostor, který zde zanechává JEditorPane + HTMLEditorKit, splňující pouze HTML 3.2 a podmnožinu CSS 1. Existují alternativní řešení jako Lobo / Cobra project, ale většinou nejeví známky dalšího ...
  • Rychlé zobrazování přesných stínů metodou předpočítané geometrie 

    Mikeš, Tibor
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat efektivní způsob vykreslování zcela přesných (per-pixel correct) ostrých stínů ve scénách se statickou geometrií. Podstatou této metody je oddělené vykreslování osvětlených a ...
  • Tvorba multispektrálních map v mobilní robotice 

    Burian, František
    Dizertační práce pojednává o využití multispektrálního optického měření pro datovou fúzi, kterou je možné využít pro vizuální teleprezenci a mapování uvnitř budov i ve vnějším prostředí v systému složeném z heterogenních ...
  • Vizuální efekty ve 3D aplikacích 

    Duží, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá tvorbou vizuálních efektů v 3D grafických aplikacích. Předpokládá vykreslení scény metodou rasterizace pomocí knihovny OpenGL. Teoretická část popisuje několik vybraných efektů a následně ...
  • Vytváření shaderů pro systém Mental Ray 

    Dohnal, Jan
    Cílem diplomové práce je zmapovat vývoj počítačové grafiky v oblasti realistických zobrazovacích metod, seznámit se s renderovacím systémem mental ray, seznámit se s grafickým nástrojem Autodesk Maya, vytvořit několik ...
  • Zobrazování komplexních scén na mobilních zařízeních 

    Matýšek, Michal
    Tato práce prezentuje techniky a optimalizační postupy, které umožňují efektivně vykreslovat složité herní scény na mobilních zařízeních. Úvodní část textu popisuje engine Unity a problematiku vývoje 3D her pro mobilní ...
  • Zobrazování terénu a vodní hladiny v počítačové hře 

    Kopecký, Marek
    Tato bakalářská práce je zaměřená na vykreslování vody a terénu, což je klíčová část mnoha počítačových her a simulací. Výsledná aplikace běží plynule a je vytvořená v XNA Frameworku. Vykreslování terénu zahrnuje ...