Now showing items 1-20 of 24

  • AeroWorks - Letecký navigační simulátor (VOR a NDB) 

    Kubeňák, Róbert
    Bakalářská práce se zabývá problematikou letecké navigace, konkrétně radionavigace. Aplikace simuluje činnost rádio indikátorů VOR a NDB a bere si za úkol seznámit začínající piloty s fungováním radionavigace, pochopit ...
  • Changing Object Appearance by Adding Fur 

    Pražák, Martin
    Cílem této práce je demonstrovat možnost renderování srsti přímo do existujících obrazů bez toho, aby bylo po uživateli požadováno překreslení všech pixelů nebo dodání kompletní 3D geometrie a osvětlení. Srst je přidána ...
  • Generování realistických modelů stromů 

    Kučerňák, Martin
    Tato práce se zabývá generováním realistických modelů stromů. Je stručně popsán vývoj a růst stromů, a faktory které je ovlivňuji. Po té je shrnut vývoj systémů pro generování modelů stromu a popsány vybrané systémy. Dále ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro media přehrávač MPlayer 

    Zsíros, Anton
    Tato práce se věnuje vytvoření grafického uživatelského rozhraní pro media přehrávač MPlayer. V úvodní části se čtenář seznámí s přehrávačem MPlayer a s dostupnými uživatelskými rozhraními pro tento přehrávač. Následující ...
  • Hodnocení vybraných metod vyhledávání ve stromových strukturách 

    Tříska, Vít
    Úloha vyhledávat je široce rozšírená operace ve všech jejích možných podobách. Současný vývoj ukazuje na vzrůstající význam efektivních vyhledávacích metod. Proto tato práce se zabývá hodnocením nejrychlejších vyhledávacích ...
  • Implementace a vizualizace klasického genetického algoritmu za použití Metropolisova algoritmu 

    Matula, Radek
    Tato bakalářská práce popisuje využití genetického a Metropolisova algoritmu k řešení problému obchodního cestujícího. Dále popisuje průběh vývoje aplikace POC a vysvětluje problematiku nastavení jednotlivých parametrů algoritmu.
  • Jukebox - rozhraní pro přehrávání hudby 

    Šošovička, Peter
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní a problematikou přehrávání MP3. Dále se zabývá analýzou a návrhem programu pro přehrávání hudby pro komerční účely "Jukebox". V práci je popsáno, ...
  • Klasifikace zubů na 3D polygonálním modelu čelisti 

    Hulík, Rostislav
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací řešení klasifikace zubů na polygonálním modelu otisku čelisti. Postupně v ní popisuji možnosti procházení a reprezentace polygonálního modelu v paměti počítače, detekci roviny ...
  • Modul do prohlížeče přednášek pro opravování výstupu rozpoznávače uživatelem 

    Srb, Pavel
    Jádrem práce je rozšíření prohlížeče o funkci opravy přepisů z rozpoznávače uživatelem, včetně vytvoření serveru, který přepisy skladuje a umožňuje jejich sdílení. V úvodu je zmíněna motivace pro práci s multimédii ve ...
  • Most mezi GLUT a knihovnou pro tvorbu uživatelských rozhraní 

    Friesse, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických 3D aplikací s použitím knihovny OpenGL. Jsou zde vysvětleny základy architektury knihovny GLUT, její hlavní výhody a nevýhody a popsány alternativní implementace GLUT ...
  • Nahrávaní telefonátu a vyhledávání pro Skype 

    Nytra, Jiří
    Práce se zabývá vytvořením programu komunikujícím s aplikací Skype, který umožňuje nahrávat hovory, v nichž dokáže vyhledávat klíčová slova pomocí moderních technologií rozpoznávání řeči. V práci je představeno rozhraní a ...
  • Ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně 

    Pavlín, Václav
    Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci sytému pro ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně. Pomocí laserového ukazovátka je možné nahradit ovládání počítače myší. Systém umožňuje ...
  • Parametrický geometrický náčrtník 

    Zápotočný, Matej
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením parametrického geometrického náčrtníku, který slouží jako výuková aplikace pro žáky a studenty na základních a středních školách. Cílem bylo naprogramovat aplikaci, která umožňuje ...
  • Síťový interface k detektoru klíčových slov 

    Skotnica, Martin
    Rozpoznávání řeči je oblastí, která je v současné době celosvětově intenzivně studována. Systémy schopné rozpoznat mluvenou řeč se stávají součástí běžného života v mnoha aplikacích. Jednou z nich je i detekce klíčových ...
  • Synchronizace dokumentů uložených na 3 a více počítačích 

    Nykrýn, Lukáš
    Práce pojednává o návrhu a implementaci aplikace pro sdílení souborů mezi více počítači za pomoci externího disku. Aplikaci je možné provozovat jak na systému GNU/Linux, tak na systému MS Windows. V prostředí systému Windows ...
  • Systém pro daňovou evidenci v Linuxu 

    Prouza, Jakub
    Tato bakalářské práce pojednává o návrhu a implementaci systému sloužícího pro jednoduché vedení daňové evidence v operačním systému GNU/Linux. Aplikace je vytvořena pomocí grafické knihovny wxWidgets přičemž uživatelská ...
  • Systém pro zasílání textových zpráv - klientská část 

    Fiedor, Jan
    V dnešní době existuje mnoho klientů pro komunikaci pomocí textových zpráv. Bohužel je pravdou, že velká část z nich nijak neřeší zabezpečení této komunikace, často se potýká s problémy při přenosu souborů a je spjata se ...
  • Systém pro zasílání textových zpráv - serverová část 

    Gach, Marek
    Dnešní svět serverových aplikací je velmi dynamicky se rozvíjejícím odvětvím IT. S nástupem vícejádrových procesorů dobře navrhnuté paralelní aplikace získávají na výkonu. Tato práce se snaží nastínit základy vytváření a ...
  • Systém pro zpracování informací z flexotiskového stroje 

    Appl, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem a zhodnocením možností sběru dat z flexotiskových strojů firmy Soma engineering. Dále návrhem prototypu systému a jeho uvedením do provozu. Ke komunikaci je použit protokol FTP. K ...
  • Vektorový editor japonských znaků kanji 

    Pazdírková, Linda
    Práce se zabývá rozborem japonských znaků kanji a tahů, z nichž se skládají. Navrhuje možnost jejich zápisu do struktur pomocí implementovaného vektorového editoru a zkoušení uživatele pomocí překreslování znaku z předlohy.