Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for Its Improvement
Автор
Advisor
Schüller, DavidReferee
Uhlík, RadimGrade
CAltmetrics
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků fotbalového klubu 1.FC Slovácko. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním spojené pojmy. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb. The goal of this diploma thesis is to analyze customer`s satisfaction of football club 1.FC Slovácko. The theoretical part is focused on the way of the customer satisfaction analysis, marketing research and connected notions. The partical part is processed and analyzed the results obtained from the questionnaire, proposals to raise the level of customer satisfaction and quality of services provided.
Keywords
Zákazník, analýza, spokojenost, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis, satisfaction, marketing research, questionnaire.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-12Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
SKLENÁŘ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [412]