• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for Its Improvement

Thumbnail
Переглянути
final-thesis.pdf (4.102Mb)
review_52216.html (4.967Kb)
Автор
Sklenář, Jakub
Advisor
Schüller, David
Referee
Uhlík, Radim
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků fotbalového klubu 1.FC Slovácko. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním spojené pojmy. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
 
The goal of this diploma thesis is to analyze customer`s satisfaction of football club 1.FC Slovácko. The theoretical part is focused on the way of the customer satisfaction analysis, marketing research and connected notions. The partical part is processed and analyzed the results obtained from the questionnaire, proposals to raise the level of customer satisfaction and quality of services provided.
 
Keywords
Zákazník, analýza, spokojenost, marketingový výzkum, dotazník., Customer, analysis, satisfaction, marketing research, questionnaire.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-12
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/10047
Source
SKLENÁŘ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [412]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV