• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu

Development of Marketing Activities of Company on B2B Market

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.894Mb)
review_54496.html (6.891Kb)
Author
Kotasová, Barbora
Advisor
Zich, Robert
Referee
Mráček, Pavel
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem marketingových aktivit firmy na B2B trhu. Teoretická část je zaměřena na B2B marketing, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a na marketingové aktivity na tomto trhu. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy firmy, analýza marketingové politiky a návrh na změnu marketingové politiky firmy. Na základě výsledků analýz jsou navrženy změny, které by posílily postavení firmy na trhu a zvýšily povědomí zákazníků o její existenci.
 
This Bc work is focuses on developing of marketing activities of company on B2B market. The theoretical part is intended on B2B marketing, analysis of external and internal surroundings of company and on marketing activities on this market. In the analytical part are made up particular analysis of company, analysis of marketing policy and a proposal of marketing policy changes. On the base of these analysis results are proposed changes that would empower company position on the market and that would arise customer awareness of the company existence.
 
Keywords
B2B trh, marketingové aktivity, analýza vnějšího a vnitřního prostředí, marketingová strategie, konkurence, zákazníci., B2B market, marketing activities, analyses of external and internal surroundings, marketing strategy, competition, customers.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (předseda) Ing. Pavla Vejmolová (místopředseda) Ing. Jiří Klíma (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-19
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/10325
Source
KOTASOVÁ, B. Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [436]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV