Návrh strategie rozvoje malé firmy
The Development Strategy Proposal of Small Company
Author
Advisor
Koráb, VojtěchReferee
Kuběnka,, MichalGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření strategie rozvoje v rodinném podniku působícím na trhu s IT. Součástí je analýza vnějšího a vnitřního prostředí sledované společnosti. Na základě aktuálního postavení společnosti na trhu a stanovených cílů je navržena strategie rozvoje s důrazem na finanční oblast a marketing včetně její časové implementace. The thesis focuses on development strategy in a family business operating in the IT market and analyses both external and internal factors of the monitored company. The development strategy is based on the company current position in the market and on set objectives. The development strategy emphasizes marketing and financial aspects and also treats the time horizon of its implementation.
Keywords
Strategie, strategická analýza, hybné změnotvorné síly, klíčové faktory úspěchu, konkurence, finanční analýza, SWOT, rozvoj podniku., Strategy, Strategic analysis, Key driving forces, Critical Succes Factors, Competition, Financial analysis, SWOT, Business development.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Pavelková Drahomíra, Dr. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-12Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/10443http://hdl.handle.net/11012/205145
Source
MYŠKOVÁ, I. Návrh strategie rozvoje malé firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]