Analýza vybraných metod zřizování a měření prostorové polohy koleje
Analysis of selected methods for setting and measuring the spatial position of track

Autor
Vedoucí práce
Smutný, JaroslavOponent
Vukušič, IvanKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem práce je srovnání různých způsobů měření geometrických parametrů koleje a srovnání metod navádění automatické strojní podbíječky (ASP) při zřizování geometrických parametrů koleje vybrané části mezistaničního traťového úseku Brodek u Přerova - Grygov. Práce obsahuje popis měřícího vozu železničního svršku a měřícího systému APK, jejichž data posloužily k porovnání geometrických parametrů koleje a její prostorové polohy po dobu sledování úseku. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých měření a doporučení pro praxi. The aim of the work is to compare different ways of measuring geometric parametrs of railway track and compare methods for guidance automatic tamping machine in estabilishing the geometrical parameters of the selected track section between train stations Brodek u Přerova - Grygov. The work contains a description of the superstructure gauging carriage and measuring system APK, whose data were used to compare the track geometry and its spatial position during the observation period. Conclusion of the work includes an assessement of individual measurements and recommendations for practise.
Klíčová slova
Prostorová poloha koleje, geometrické parametry koleje, měření, měřící vůz pro železniční svršek, měřící systém APK, Spatial possition of railway track, geometric parameters, measurement, superstructure gauging carriage, measuring system APKJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbySložení komise
Termín obhajoby
2012-01-31Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/10524Zdrojový dokument
KARÁSEK, J. Analýza vybraných metod zřizování a měření prostorové polohy koleje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.Kolekce
- 2012 [383]